Anot L. Ramono, šis itin dažnai viešumoje matomas knygos autorius ir milijonieriumi prisistatantis vyras apie save anksčiau sakydavo ne visą tiesą. Tačiau dėl apribojimų žiniasklaidai tekste negalime minėti konkrečių preparatų pavadinimų, kurie minimi autoriaus tekste kaip piliulės, kuriomis prekiavo B. Gylys. Dėl šios priežasties pateikiame minėto įrašo ištraukas.
„Benediktas Gylys savo pirmą milijoną uždirbo 2013 metais, vos 23-jų. Prieš metus jis išleido knygą ir nuo to laiko verslo seminaruose, telike, (Beatos) Tiškevič radijuje, KK2, Zizo Akademijoj, visur moko pinigą daryt.
Bet turi vieną silpnybę žmogus – nesugeba konkrečiai pasakyt, ką veikia. Ten su vitaminais kažką štatuose, interneto parduotuvė, ekstraktas, SEO rankinasi, Google AdWords. Maisto papildų milijonierius, bet ką parduoda – nesako. Na, aš išsiaiškinau.
Studijų metais Benediktui Gyliui nelabai ėjo šaibos. Su draugeliu įkūrė hotnot.lt, bet – ir čia yra tiksli Benedikto citata – „mane apgavo minėtas draugas: supratęs, kad esu nereikalingas, išstūmė iš įmonės.“
Išduotas vien dėl to, jog nereikalingas, sunkiai lipo iš duobės. Verslo idėjos žūdavo įsčiose, litai tirpo. Tada forumiukuose paskaitė apie svorio metimo piliules, kurios gerai eina. Jos <...> pagal tyrimus veikia tik ant žiurkių, bet verslininkui svarbu žiūrėti pinigą, o ne etiką.
Metė paskutinius litus į (jas) Benediktas, pradėjo jas stumdyti interneto parduotuvėje. Ir parėjo fuksas", - rašė jis.
Anot jo, šį prieštaringai vertinamą lieknėjimui skirtą preparatą reklamavo ir puikiai Amerikoje žinomas daktaras Mehmetas Ozas. Būtent jo buvo galima įsigyti ir B. Gylio internetinėje parduotuvėje.
„Užtat nėra super protingas, nes šitą preparatą, kurį dar 1998 tyrimai skelbė ne geresniu už placebą, o vėlesnės studijos rasdavo nebent trumpalaikį poveikį svorio mažėjimui, jis pardavinėjo savo vardu. Google įvedus „benediktas gylys“ + „(preparato pavadinimas)“ pateikia 3900 nuorodų į sunkiai suprantamus ar jau nebeveikiančius tinklapius – SEO palikimas (backlinkai). Palyginimui, „lukas ramonas“ + „(preparato pavadinimas)“ pateikia 0 rezultatų.
Taip pat, internetinėse skundų knygose scambook.com ir complaintsboard.com yra išlikę vartotojų nusiskudimai, jog iš Gylio nusipirko šio preparato, tačiau piliulės taip ir neatkeliavo.
Per 2013-us iš patiklių amerikiečių Benediktas susikrovė milijonus. Bėda su tomis piliulėmis buvo viena, jos absoliučiai neveikė“, – teigia L. Ramonas.
Pasak rašytojo ir žinomo tinklaraštininko, 2014-ais daktaras M. Ozas stojo prieš JAV Senatą, kur turėjo atsakyti prieš vartotojų teisių apsaugos atstovus. „Mokslinė bendruomenė praktiškai mūru stovi prieš jūsų teiginius dėl trijų preparatų, kuriuos vadinote stebuklingais, efektyvumo.“
Kilus skandalui dėl melagingos reklamos daktaras M. Ozas vėliau turėjo atverti piniginę. Neužilgo pasirodė ir B. Gylio knyga „Bitonomija: įvadas į pirmą milijoną internetu“. Tuomet verslininkas pradėjo dažniau lankytis vakarėliuose, dalinti interviu ir organizuoti seminarus.
Su pačiu B. Gyliu DELFI pavyko susisiekti tik vėliau. Vyras sakė, kad dalyvavo mokykloje vykstančiame renginyje, kuriame su moksleiviais kalbėjosi apie motyvaciją. „Jaučiuosi įžeistas dėl tokių neteisingų kaltinimų ir, žinoma, žiūrėsime su teisininkais, kaip elgtis toliau. Ar verta drabstytis purvais, ar ne...
Turėjau tokį gražų renginį mokykloje ir kai paskaičiau šį įrašą buvo nesmagu. Gaila, kad bendraujant su mokiniais nepavyko paslėpti to. Tikrai skaudu, kai taip stengiesi. Tikrai aukoju savo verslą ir darbą moksleivių įkvėpimui, skatinimui dirbti, uždirbti, mokytis. Liūdna, kad kažkas ateina ir iš savo nepasitenkinimo smeigia peilius. Nei su manimi pabendravęs, nei paklausęs, o tik pasirinkęs kelis skundus, kurie yra šešių ar penkių metų senumo“, – sakė jis.
Verslininkas sakė, kad šį įrašą jam atsiuntė net keli žmonės, bet kartu jį įspėjo, kad nekreiptų dėmesio. „Jei pajausiu, kad tai paveikė mane asmeniškai ar mano veiklų reputaciją, galėčiau paduoti ir į teismą. Pateikčiau ieškinį už reputacijos pažeminimą.
Aš esu teisingas žmogus, kuris yra pilnas meilės, dalijimosi ir tikrai manau, kad mano veikla vyksta iš širdies, noro dalintis ir padėti. Man tikrai skaudu, kai bando taip įžeisti ir pažeminti pareiškimais, kurie absoliučiai neturi daug tiesos. Tokioje purvo atmosferoje sunku purvu mėtytis. Nenoriu užsiimti tuo. Mačiau faktų, kurie tikrai yra neteisingi“, – pasakojo B. Gylys.
Jis taip pat sakė, kad natūralu, kai verslas yra didelis, jog atsiranda keletas skundų. „Tai yra didelės verslo apsukos ir keliasdešimt tūkstančių klientų, todėl natūralu, kad yra kažkokie žmonės, kurie yra nepatenkinti mūsų veikla.
Manau, kad verslininkas negali prekiauti produkcija, kurios veiksmingumu netiki. Aš ir pats esu išbandęs ir numetęs jo pagalba 30 kg. Vienu metu svėriau 100 kg ir pasiekiau 70 kg. Galima sakyti, kad esu lieknėjimo ekspertas. Naudojau ir šį (L. Ramono įraše minėtą) preparatą. Jis man buvo veiksmingas. Netikiu, kad galima parduoti tai, kuo netiki. Viską, kuo prekiauju, pats išbandžiau ir ne kartą atsisakiau prekiauti tuo, kuo pats netikiu“, – sako jis.
Verslininkas taip pat pridūrė, kad piliulės yra tik lieknėjimo dalis, o išgėrus jas ir užkandus mėsainiu gero rezultato sunku tikėtis.
DELFI primena, kad dar 2017 metų spalį leidyklos „Alma littera" išleistoje debiutinėje knygoje B. Gylys pasakojo apie savo internetinio verslo pamokas ir klaidas bei patarė skaitytojams, kaip uždirbti pirmąjį milijoną.
„Remdamasis savo patirtimi ir šimtu perskaitytų knygų, aprašiau įvairius kelius bei takelius į sėkmingą verslą internete. Knygoje siekiu atskleisti pagrindinius internetinio verslo principus bei idėjų kūrimo ir skolinimosi galimybes. Šiame versle ypač svarbi žmogaus motyvacija, todėl taip pat kalbu apie teisingą požiūrį į verslą. Darau viską, kad ryžtingo skaitytojo sėkmė taptų neišvengiama", – pasakojo B. Gylys.
Autorius 2017 metais sakė, kad kurdamas verslą internete jis patyrė labai daug nesėkmių, tačiau iš jų pasimokė: „Turbūt apie 80 proc. visko, ką dariau buvo nesėkminga. Tačiau tik mokymasis iš skaudžių klaidų man leido sukurti tuos sėkmingus 20 proc. Sėkmingiausi mano pavyzdžiai šiuo metu yra kanapių ekstraktų, maisto papildų bei vitaminų elektroninės parduotuvės, aktyviai veikiančios JAV ir Kanados rinkose".
Autoriaus teigimu, knygos pavadinimas reiškia interneto bitų suteikiamą laisvę ir autonomiją, kuri nėra priklausoma nei nuo išsilavinimo, nei nuo kilmės ar kitų dalykų.
„Nepaisant to, kad žmogus gyvena laisvame pasaulyje, neretai jis jaučiasi lyg surakintas nematomomis grandinėmis. Jauno žmogaus veikla realybėje vis dar ribojama griežtos verslo hierarchijos, tačiau virtualiame pasaulyje viskas kitaip – čia rūpi tik tai, ką tu sugebi. Todėl ši knyga skirta kiekvienam, norinčiam tobulėti, pažinti, augti ir, žinoma, uždirbti milijoną eurų internetu", – tuomet pasakojo B. Gylys.
Dar praėjusiais metais DELFI paklaustas, kas lėmė, kad jam visos šios veiklos uždirbo milijonus, o kitiems, kurie užsiima analogišku verslu, taip gerai nesiseka, Benediktas sakė, kad svarbiausia buvo tai, jog jis, skirtingai nei kiti, turėjo tikslą „Visada norėjau uždirbti milijoną. Daugelis žmonių nori uždirbti daugiau, nori susikurti pastovias pajamas, bet jie neišsikelia sau labai aiškių tikslų, jų neužrašo, kas yra labai svarbu.
Be to, aš dirbu su savęs programavimu, vizualizacijomis, tam tikrų mantrų „aš esu“ sau kartojimu. „Aš esu“ yra patys pavojingiausi žodžiai, nes viskas, ką tu pasakai po tų dviejų žodžių, iš esmės nulemia tavo ateitį. Jeigu pasakai, kad aš esu paprastas žmogus – viskas taip ir susidėlioja, kaip kad tu esi paprastas žmogus.
Man labai patinka Ralfo Emersono citata, sakanti, kad kiekvienas turi savęs sąvoką, aplink kurią susidėlioja visi gyvenimo faktai ir įvykiai. Aš tuo labai tikiu: per savęs programavimą aš nuo paauglystės metų susidėliojau, kad aš esu turtingas žmogus, aš esu milijonierius, nors neturėjau absoliučiai jokių faktų, kurie tai rodytų, nei kalbant apie tėvus, nei apie draugus. Aš rėmiausi savo sukurta vizija, kuri tikrai neturėjo loginio pagrindo būti įgyvendinta, bet galbūt suveikė tokie mokslo dar neaprašyti aiškiai faktoriai, kuriais aš esu šimtu procentų tikras ir, manau, kad tai mane ir išskyrė iš tų žmonių, kurie išmano“.
Anksčiau B. Gylys prisistatydavo kaip keliautojas, rašytojas, investuotojas, interneto verslininkas bei savo vardo paramos fondo įkūrėjas. Buvo skelbiama, kad „Benedikto Gylio“ paramos fondas veiklą pradėjo prieš penkerius metus. Fondo tikslai – verslumo, kūrybiškumo bei laisvos saviraiškos skatinimas. Vien per praėjusius metus fondas išleido beveik 150 tūkst. eurų remdamas jaunuosius talentus ir kurdamas tokius renginius, kaip „Vilnius išranda 2017“.