Į sostinėje įsikūrusį naktinį klubą „Mojo Lounge“ vidurnaktį rinkosi garsūs J. Stambrauskaitės draugai ir kolegos iš pramogų, meno ir verslo sričių bei artimiausi žmonės – tėvai.

Renginio svečiai sulaukė asmeninio Justinos kvietimo į renginį ir čia susirinko tam, kad palaikytų jauną kūrėją, per itin trumpą laiką savo kūriniais jau spėjusią pavergti klienčių širdis.

„Kiekvieną svečią kviečiau asmeniškai, norėjau svarbų vakarą juos matyti šalia manęs. Labai džiaugiuosi žmonėmis, kurie šianakt atėjo manęs palaikyti. Man labai gera girdėti jų pagyras, palaikymą“, – po pristatymo džiaugėsi J. Stambrauskaitė.

Jau nuo lapkričio pabaigos bralečių verslą pradėjusi J. Stambrauskaitė džiaugėsi per itin trumpą laiką sulaukusi pirkėjų dėmesio. Tai ir paskatino ją dar labiau atsižvelgti į klienčių pageidavimus bei šiek tiek papildyti prekių asortimentą.

„Atsižvelgdamos į klienčių pageidavimus bralečių bei kūno juostų kolekciją papildėme kelnaitėmis bei chalatais“, – pasakojo J. Stambrauskaitė.

Dar prieš kolekcijos pristatymą Justina skambiai pareiškė, kad „Le Mirage“ prekės ženklo esmė – parodyti, kad braletės tinkamos tikroms, natūralioms moterims, o ne vien tradicinių išmatavimų modeliams. Tad nenuostabu, kad toks devizas atsispindėjo ir ant podiumo.

O ant jo žengė ne profesionalūs modeliai, diktuojantys itin liekno kūno kultą. Priešingai, kolekciją demonstravo įvairiausių figūrų moterys, turinčios tiek A, tiek D dydžio krūtines bei galinčios pasigirti savitais apvalumais.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (105)