„Ieškau dviejų jaunų mergaičių praeivių, kurios padėjo mano mamai – gruodžio 11-ąją dieną PC „Savas“, Kaune. Prie išėjimo į Savanorių pr. sustojusioms padėti senai, gulinčiai ant žemės iš skausmo rėkiančiai ir patyrusiai sužalojimą moteriai bei iškvietusioms greitąją medicinos pagalbą“, – socialiniame tinkle skelbė J. Sadauskienė.
Kaip pasakoja nukentėjusiosios dukra, senjorė prekybos centre užkliuvo už kilimėlio ir pargriuvo.
„6-ios savaitės įtvare ir ilga reabilitacija!“ – apmaudo neslėpė moteris.
Modelių agentūros vadovė taip pat pabrėžė, kad dėl šios nemalonios situacijos jau kreipėsi į jau minėtą prekybos centrą bei jį valdančią įmonę, tačiau atsakymas moters netenkino.
„Po pateiktos pretenzijos, kad žmogus užkliuvo už seno, netvarkingo kilimėlio, PC „Savas“ pateikė atsakymą, iš kurio turinio akivaizdu, kad visiškai neskiriamos savokos „slidu“ ir „betvarkė“, nei personalas, nei apsauga net nepriėjo ir nepasisiūlė padėti senai sužalotai moteriai, šios dvi mergaitės praeivės visą laiką leido su mano mama tol, kol ją išvežė greitoji! Noriu atsidėkoti“, – tikino verslininkė.
J. Sadauskienė patikino, kad apie šią nemalonią situaciją prekybos centras bei jo vadovybė žino, kadangi ji pati jiems rašė pretenziją elektroniniu paštu.
„Labai nemalonu jums tai rašyti, bet mano mama, praėjusią savaitę, trečiadienį, pas jus, PC „Savas“, krito užkliuvusi už kilimėlio prie išėjimo iš Savanorių g. pusės, patyrė traumą. Išsinarino dešiniojo peties žastikaulį, dėl to ji turės būti įtvare 6-ias savaites ir laukia ilga reabilitacija po to. Narkozė su inkstų nepakankamumu ir vaistais nuo skausmo buvo didelis smūgis inkstams. Skausmas yra labai stiprus. Tai labai apsunkino jos ir mano gyvenimą, nes iki tol ji puikiai judėjo ir apsitarnavo save pati, dabar tapo visiškai priklausoma nuo kitų pagalbos“, – pretenzijoje rašė ji.
„Prašau mums apmokėti profesionalios su medicininiu išsilavinimu slaugės paslaugas 5-ioms savaitėms ir apmokėti jos reabilitacijos paslaugas, kokios jos bus priskirtos po to. Taip pat padengti visas medicinines išlaidas ir sumokėti moralinė kompensaciją, kurios dydžio pasiūlymų laukiu iš jūsų.
Man labai nemalonu jums sakyti, bet PC „Savas“ net nesuteikė jai būtinos pagalbos, kai ji gulėjo negalėdama atsikelti ir rėkė iš skausmo ant jūsų grindų tol, kol jaunos mergaitės praeivės su paltais jai neiškvietė pagalbos ir ji nebuvo transportuota į ligoninę. Toks elgesys netoleruotinas“, – susijaudinimo laiške neslėpė J. Sadauskienė.
Į tokią pretenziją verslininkė netrukus gavo atsakymą. Prekybos centro vadovė reiškė susirūpinimą situacija ir apgailestavo dėl J. Sadauskienės mamos sveikatos, taip pat suskubo jos pretenziją pateikti kitiems vadovams.
Galiausiai J. Sadauskienės pretenziją įmonės direktorius atmetė. Jis apgailestavo dėl susidariusios situacijos ir jos aplinkybių, tačiau prekybos savininkai šiame įvykyje neįžvelgė savo kaltės, kadangi tuo metu prekybos centre buvo pastatyti ženklai, įspėjantys klientus apie tai, kad yra slidu ir reikia būti atidiems. Pabrėžta, kad ženklai buvo aiškiai matomi, todėl kiekvienas prekybos centro klientas turėjo galimybę juos pamatyti ir būti atidus, kad nepaslystų ir nesusižalotų. Būtent dėl to prekybos centrą valdanti įmonė nusprendė pretenzijos netenkinti.
Tokia situacija J. Sadauskienės netenkina, moteris jau kreipėsi į advokatą ir dėl patirtos žalos planuoja kreiptis į teismą.
DELFI dėl susidariusios situacijos taip pat kreipėsi ir į prekybos centro vadovybę, kuri dar kartą pabrėžė, kad savos kaltės šiame nelaimingame įvykyje neįžvelgia.
„Šiuo metu – Kalėdų laikotarpis ir visuose prekybos centruose pilna žmonių. Vieni ramiai ieško dovanų, kiti gi skuba galvas pametę, braunasi, bėga, stumdosi. Tas pats ir gatvėse. Vieni ramiai laukia automobilių kamščiuose, kiti lekia vos ne bordiūrais, sukeldami avarines situacijas. Laikytis saugumo – visų mūsų atsakomybė. Jeigu žmogus nepakelia kojų, neturi kantrybės palaukti, ramiai išgyventi šį laikotarpį, skuba, pyksta ant kitų, gal geriau jam likti namuose?
Noriu pasakyti, kad per tuos kilimėlius kasdien praeina virš 10 000 žmonių. Galvojant logiškai, jeigu jie būtų nesaugūs ar tyliai „tykotų“ savo aukų kaip kokie „žudikai“, kokie 5 000 tikrai ant jų nukristų ir susižalotų, ar ne? O gal kai kurie žmonės krenta, susižaloja ir savame bute. Bet juk prekybos centrą apkaltinti ir dar paprašyti jo nemažos pinigų sumos turbūt labiau apsimoka? Tačiau jeigu žmogus pats neatsargus, kodėl už jį turi mokėti kiti?
Kilimėliai priklauso kompanijai „Lindstrom“. Jų darbuotojai juos keičia kas antrą dieną. Ši kompanija turi sertifikatus. Argi ji išsilaikytų rinkoje, jeigu tiestų nesaugius kilimėlius? Taip pat, šioje zonoje, nors ji yra saugi, papildomai visuomet sustatyti ženklai „atsargiai, slidžios grindys“, kad žmonės būtų dėmesingesni.
Todėl verčiau būkime patys atidūs, o ne kaltinkime kitus. Kaltinti kitus, kad tau kažkas nepasisekė ir dar už tai reikalauti pinigų yra mažų mažiausia negražu ir negarbinga“, – DELFI tikino prekybos centro vadovė Aušra Lapinskienė.