„Anksčiau kasdien keldavau įrašus į „Instagram“. Tuomet susipažinau su lietuve, gyvenančia Jungtinėje Karalystėje, ji pasiūlė prisijungti prie „TikTok“ bendruomenės – pasak jos, su mano charizma šiame tinkle galima daug ką nuveikti. Po valandėlės diskusijų susikūriau paskyrą ir įdėjau kelis vaizdo įrašus. Praėjus parai jau turėjau tūkstantį sekėjų, todėl pagalvojau, kad gal tokius buitinius vaizdo įrašus darysiu ir toliau“, – juokiasi socialinių tinklų žvaigžde karantino metu tapęs Edvinas.
Nuo lapkričio mėnesio humoristinius vaizdo įrašus talpinantis Edvinas savo kūryboje parodijuoja šeimos gyvenimą – atvaizduoja stereotipinės mamos poelgius bei žodžius. Vaikinas pastebėjo, kad „TikTok“ socialiniame tinkle lietuvių kuriamo panašaus turinio nėra. Po vaizdo įrašais Edvinas sulaukia gausybės palaikančių žinučių.
„Tiesiog kuriu gerą nuotaiką. Sekėjų turiu visuose populiariausiuose socialiniuose tinkluose ir jų skaičius kasdien auga. Kol kas tikrai nežadu sustoti – kurdamas linksmą turinį matau, kad žmonės atpažįsta save, vaizdo įrašuose mato savo šeimą. O aš visą gyvenimą galvojau, kad tokios situacijos nutinka tik mano šeimoje“, – Delfi pasakoja vaikinas.
Edvinas teigia, kad yra netgi susirašęs temas, pagal kurias norėtų nufilmuoti vaizdo įrašus pasibaigus karantinui. Socialiniuose tinkluose žaibiškai išpopuliarėjęs vaikinas prisipažįsta, jog neatsisakytų ir nuomonės formuotojo statuso.
„Manau, reklamuoti daiktus šiais laikais yra visiškai normalu – daugybė žmonių dabar iš to gyvena. Aš manau, kad į savo kuriamas parodijas galėčiau integruoti reklamuojamą produktą, – juokiasi Edvinas. – Aš džiaugiuosi tuo, ką darau ir nematau tame jokių problemų. Pažiūrėsim, gal kažkas mane ir pastebės.“