„Rytas galėtų būti ir geresnis. Pirmą kartą apsilankėme „Gabijos“ viešbutyje, Palangoje. Žinokite, tragedija. Liukso kambarys, 550 eurų dviems nakvynėms. Smarvė, lovos traškančios, braškančios. Nerekomenduoju visiškai“, – ryte po nakvynės viešbutyje savo patirtimi viešai pasidalijo Karolis.
Žinomas vyras vėliau Instagrame pasidalijo ir jo patirtį atvaizduojančiomis nuotraukomis. Tiesa, labiausiai jis vėl akcentavo viešbučio kambaryje juntamą kvapą.
„Visiškai neperdedu, kambario smarvė tokia, lyg būtų siurbę be antgalio... Jau galvojau prasivėdins per visą dieną, bet nepadėjo nei langai atidaryti, nei kondicionierius. Lovos girgžda. Žodžiu, žmogeliukai, jeigu važiuosite į Palangą, siūlyčiau viešbutį „Gabija“ pralenkti pro šalį!“, – pasipiktinimo neslėpė K. Akulavičius.
Jis pridūrė, kad apie savo nemalonią patirtį pranešė viešbučio administracijai, bet nesulaukė jokios atitinkamos reakcijos.
„Administracija paėmė visus pinigus ir net nemėgino siūlyti kažkokių variantų. Reiškia, tokie žmonės ten ir dirba. Viena diena, 270 eurų už liuxor kambariuką, pilną smarvės ir tratančia lova!“, – teigė Karolis.
Prieš išvykdamas koncertuoti į Šventąją, K. Akulavičius dar spėjo pasimėgauti ir viešbučio restorano maistu. Jis patvirtino, kad bent jau ši vizito viešbutyje dalis nuteikė maloniai.
„Maistelis tikrai buvo visai neblogas, skanus, bet gavosi tokia situacija. Galvojau, administracija pasiūlys eiti į kitą kambarį arba padarys nuolaidą. Padarė nuolaidą mašinai, stovėjimo aikštelei. Tai mašina miegojo ar žmonės? Darbuotojai nesigaudo situacijoje“, – pabrėžtinai teigė dainininkas.
„Delfi“ Karolis teigė, kad savo nemalonią patirtį jis nusprendė viešinti tik tam, kad perspėtų ir galbūt apsaugotų kitus Palangos poilsiautojus.
„Sulaukiau labai daug žmonių žinučių, kurie lygiai taip pat nukentėjo ir administracija visiškai nesitaikė. Smarvė, kambario kokybė verta 35 eurų, bet ne 270 už parą“, – teigė jis.
Dainininkas dar kartą patvirtino, kad net ir už tokią nemalonią patirtį jam teks susimokėti pilną viešnagės kainą.
„Žmonės sunkiai uždirba pinigėlius. Tu atvažiuoji, o kambaryje tokia smarvė, kad, atrodo, gal pelė kokia nudvėsusi. Sakau: einame kartu, galėsite pauostyti, įeiti į tą kambarį. Ten neįmanoma pabūti net valandą, tiesiog nosį spaudžia. Vanduo rudas bėga, lovos traškančios visos“, – „Delfi“ teigė K. Akulavičius.
Viešbutis pateikė kitą versiją, kreipėsi į teisininkus
Dėl K. Akulavičiaus papasakotos istorijos „Delfi“ kreipėsi ir į minėto viešbučio atstovus. Jo direktorė Indrė Stasiulaitytė komentarus apie situaciją pateikė raštu.
„Norime pažymėti, jog viešbutis 3-4 kartus per metus susiduria su panašiais atvejais, kai svečiai vengia mokėti už paslaugas, tikisi nuolaidų, sukeliant dirbtines situacijas ir skandalus.
Tai primena klasikinį atvejį, kai restorane į sriubą įmetama musė, norint išvengti mokėjimo už patiekalą. Taip siekiama savanaudiškų finansinių ir savireklamos tikslų.
Svečias atvykęs neturėjo nusiskundimų. Kai gauname nusiskundimus, visuomet reaguojame. Kitos dienos rytą, registratūroje tiesiog buvo pranešta, jog išvyksta, nes kambaryje yra blogas kvapas, kurį bandė panaikinti savo kvepalais. Patikrinus kambarį, jame jautėsi tik kvepalų kvapas, kurį šiuo metu sudėtinga panaikinti“, – buvo teigiama komentare.
Viešbučio atstovė taip pat teigė, kad šiuo metu dėl susidariusios situacijos yra konsultuojamasi ir su teisininkais.
„Konsultuojamasi su teisininkais, dėl šio asmens daromos žalos reputacijai bei viešai įžeidinėjamų viešbučio darbuotojų“, – teigė I. Stasiulaitytė.
Be to, moteris patikino, kad minėtų pusės tūkstančio eurų už apsilankymą viešbutyje K. Akulavičiui mokėti net neteko.
„Išdetalizuotai, svečias mokėjo už vieną naktį: nakvynė 4 asmenims su pusryčiais ir spa apsilankymais – 256 eurai. Kurortinis mokestis – 4 eurai. Parkingas – 10. Viso – 270 eurų“, – teigiama viešbučio direktorės komentare.