A. Staniulienė pasidalijo keliais pavyzdžiais, kaip skandalai socialinėje erdvėje paveikė žinomų žmonių reputaciją bei kaip tai galėtų atsiliepti viešai konfliktuojančius V. Siegel ir L. Suodaitį.
„Skandalai socialinėje medijoje = sekėjų linksmieji kalneliai.
-Niekas taip neaugina sekėjų, kaip skandalai, tiek pasaulyje, tiek Lietuvoje. Geri darbai, pasiekimai, gražūs projektai neatneša tiek sekėjų, kiek tai padaro dramos.
-Nesenai socialinėje medijoje vykęs skandalas su Selena Gomez, Hailey Bieber ir Kylie Jenner, Selenai Gomez atnešė 12,8 mln naujų sekėjų. Kylie ir Hailey neteko po beveik 1 mln sekėjų. Šio skandalo metu nebuvo išvengta sekėjų neapykantos, susimokymo prieš asmenį ir skatinimo nepirkti (cancel culture) tiek Hailey, tiek Kylie produkcijos.
-Johnny Deppo sekėjai teismo metu augo nuo 5,9 mln iki 16,6 mln sekėjų, iš jų 2mln dieną, kai buvo skelbiamas teismo sprendimas. Tuo tarpu Amber Heard sekėjų paaugo vos daugiau nei 91 tūkst. (šiuo metu siekia 5,3mln.), tuo pačiu ji neteko vaidmens Warner Bros filme „Aquamen 2” ir jos karjerai kino industrijoje ištiko „cancel culture“ likimas.
-Kalbant apie pastarųjų savaičių įvykius Lietuvoje, akys krypsta į šeimyninę Suodaičių dramą, čia turime savotišką Johny ir Amber situaciją Lietuvoje. Visuomenė susiskaldžiusi į 2 stovyklas, influenceriai renkla click‘us darydami apklausas, kas kurioje stovykloje, bei dalindamiesi savo nuomonėmis šia tema. Na, o istorijos dalyviai koreguoja savo sekėjų gretas. Lauryno sekėjai išaugo kosmiškai, nuo skandalo pradžios 45 tūkst. sekėjų iki 110 tūkst. per nepilnas dvi savaites. Tuo tarpu Viktorijos sekėjai situacijos pradžioje keliais tūkstančiais paaugo, o vėliau krito 3-4 tūkstančiais.
-Kas toliau? Scenarijai gali būti keli, priklausomai, kaip baigsis ši istorija ir kokia tiesa paaiškės. Vargu, ar Laurynas taps influenceriu ir iš to uždirbs pinigus. Augančią auditoriją jis naudoja savo istorijos pusės išdėstymui. Tačiau Viktorijos situacija šiek tiek kita, jos sekėjai = jos verslas. Jei atomazga bus tokia, kad tiesa Lauryno pusėje, tikiu, matysime dar vienos mega influencerės užgęsimą ir milijoninio verslo pabaigą. Sekėjai neatleis, prekės ženklai nebenorės bendradarbiauti dėl reputacijos. Jei visgi tiesa bus Viktorijos pusėje, tuomet jos sėkmė tik dar labiau augs“, – rašė A. Staniulienė.