Į Vilniaus „Akropolio" prekybos centre įsikūrusią parduotuvę susipažinti susirinko Andrius Užkalnis ir Fausta Leščiauskaitė, Andrius Pauliukevičius su žmona Ilka Adams, Saugirdas Vaitulionis, Benediktas Vanagas, Renata Jampolskė, Rimvydas Širvinskas, Martynas Tyla su Neringa Zeleniūtė, Mindaugas Ponomariovas, Augustė Gitinns.

Šiandien parduotuves 46 šalyse turintis prekės ženklas įkurtas 2003-aisiais. Du mados versle sėkmingai dirbantys draugai – Julianas Dunkertonas ir Jamesas Holderis sugalvojo pasauliui pasiūlyti ką nors visiškai naujo. Vaikinai išvyko į Japoniją ir iš ten parsivežė šviežių idėjų, kurias ir sudėjo į „Superdry" prekės ženklą.

Prasidėjusį nuo vyriškų marškinėlių, šiandien dėvi ir vyrai, ir moterys, prekės ženklas kuria savo „Snow" ir „Superdry Sports" kolekcijas. Jose susipina Japonijos įkvėptos grafinės formos, „vintage americana" ir britiškasis stiliai.

Prekės ženklo kūrėjai vertina rankų darbą – piešiniai ir grafika ant drabužių atliekami rankomis. „Drabužių industrijoje šiais laikais tai sunkiai įsivaizduojama ir visiškai unikalu", - teigia tinklo atstovas Šiaurės ir Baltijos šalims Thomas Schroderis.

T.Schroderis teigia, kad per trejus metus Lietuvoje bus atidaryta dar keletas šio ženklo parduotuvių, o lietuviai – jau spėję pamėgti originalius drabužius ir dar tik juos atrandantys – visada jose galės ieškoti drabužių, kurie išbaigtų jų stilių.

Šį prekės ženklą pamėgo daug pasaulio garsenybių – juos mielai nešioja futbolininkas Davidas Bekchamas, aktorius Leonardo DiCaprio, dainininkė Pixie Lott, aktorė Kate Winslet, televizijos žvaigždė, Kim Kardashian sesuo Kylie Jenner, rašo organizatoriai.





Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)