„Poilsiavome Palangoje, o kadangi lietuviški orai nelepina, dar žinojau, kad „Lidl“ atsidarė ir Kretingoje, nusprendėme ten užsukti“, – juokėsi Juozas, išgirdęs klausimą, ar jo liaupsės ir nuotraukos socialiniuose tinkluose – nauja „Lidl“ reklaminė kampanija. „Nieko nepažįstu ir jokių pinigų niekas nemokėjo“, – pridūrė dizaineris, socialiniame tinkle „Instagram“ paviešinęs kelias nuotraukas su „Lidl“ reklaminiu ženklu ir rašęs: „Super, sureguliavo kainas visiems!“.
Dizaineris džiaugėsi, kad „Lidl“, anot jo, pateikė naujų prekių asortimentą. „Apsipirkinėdavau šiame prekybos centre dar tada, kai gyvenau Italijoje, kai būdavau Stokholme. Čia galima rasti visiškai kitokių prekių. Man, pavyzdžiui, labai patinka šerbetai. Čia daug ko galima rasti“, – kalbėjo J. Statkevičius.
Liaupsindamas prekybos centrą, Juozas paminėjo ir tai, jog, anot jo, čia galima viską rasti labai greitai ir paprastai. „Neturiu laiko „trintis“ po prekybos centrus, kai nėra aišku, kur tualetinis popierius, kur dar kas. Čia viskas aišku: ten ar ten, atėjai ir pasiėmei, – kalbėjo pašnekovas. – Be to, man labai patinka parduotuvės dizainas, viskas apgalvota.“
Pasidomėjus, ar sutiktų tapti „Lidl“ reklaminiu veidu, jei gautų tokį pasiūlymą, jis nedvejojo: „Kad ir rytoj. Dar niekas nesiūlė, bet jei pasiūlytų, tikrai sutikčiau. Esu už kokybiškus dalykus“.
DELFI susisiekus su „Lidl“ atstovais, šie taip pat patikino, kad šios, socialiniuose tinkluose viešinamos J. Statkevičiaus liaupsės jų prekybos centrams, tėra jo asmeninė nuomonė.
DELFI primena, kad pagrindiniu reklaminiu „Lidl“ veidu tapo Arvydas Sabonis. „Nusprendėme bendradarbiauti su Arvydu Saboniu, nes Lietuvoje krepšinis yra populiariausia sporto šaka, kuri vienija visą tautą. Šis sportas ir Arvydas Sabonis taip pat simbolizuoja vieną pagrindinių mūsų įmonės siekių – harmoningą komandinį darbą, nuoseklų ir sąžiningą žaidimą, siekiant bendrų tikslų ir pergalių. A. Sabonis atspindi ir kitus mums svarbius dalykus, kuriais vadovaujamės „Lidl Lietuva“ kasdieninėje veikloje: tradicijas, šeimą, aktyvų laisvalaikį ir sveiką bei kokybišką mitybą. Ne ką mažiau reikšminga ir tai, kad A. Sabonis yra atpažįstamas visoje Europoje, kaip ir „Lidl“ prekės ženklas“, – pranešime žiniasklaidai gegužę kalbėjo „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius Radostin Dimitrov Roussev-Peine.