„Ketiname prekiauti šiomis transporto priemonėmis, – neslėpė muzikantas, buvęs Vilniaus savivaldybės tarnautojas, jogos pasekėjas. – Netrukus atkeliaus dar du, o po to – dar keli motoroleriai.“

Daugiausiai rūpesčių verslą pradedančiam L.Karaliui kelia ekologiško transporto registracija. „Nors šių transporto priemonių galingumas – kaip elektrinio dviračio, vizualiai jie atrodo kaip motoroleriai. Policija kabinėjasi, kodėl be numerių, o užregistruoti – neišeina. Atsiradus naujovei, tenka nueiti kryžiaus kelius. Prieš akis – daug neteisybės, kurią teks išsiaiškinti“, – taikiai kalbėjo L.Karalius-Ezopas.

Panašu, kad kliūtys naujovių šalininko džiaugsmo nenuslopino: „Pirmas įspūdis labai malonus. Atsisėdi ant motorolerio, paspaudi akseleratorių – jokio garso. Važiuoti pradedi visiškoje tyloje. Nei dūmų, nei burzgimo“, – šypsojosi raudono ir balto motorolerių šeimininkas.

L.Karalius jau sulaukia sportininkų skambučių. Jo prašo, kad ekologiški motoroleriai lydėtų maratono bėgikus. Kur laikys laivu atkeliausiančias naujas ekologiškas transporto priemones, pramogų pasaulio atstovas dar nesusprendė. „Gal įsigysime tam tinkamą sandėlį“, – svarstė Linas.

Atostogaujantis vilnietis nesibaimina dėl sostinėje likusių motorolerių saugumo. „Be specialaus įkroviklio jie neužsives. Tegul vagys pasižiūri. Jei nėra duslintuvo, motoroleris nevogtinas“, – juokėsi L.Karalius.

Už ekologiškus, švino rūgšties baterija varomus motorolerius Linas mokėjo po 5000 litų. „Ateitis priklauso elektrinėms transporto priemonėms“, – neabejoja Ezopas.