Savo mintimis M. Tyla pasidalino Kaune vykusios konferencijos „Verslas veža“ metu.
Po pakilimo sekė nuopolis
Kaip pasakojo M. Tyla, jis savo karjerą pradėjo nuo mokyklos diskotekų organizavimo. Vėliau pavyko į Lietuvą atvežti „Army of Lovers“ grupę, kitus užsienio atlikėjus.
Per vasarą – 200 tūkst. Lt
M. Tyla teigia, kad Lietuva muzikos atžvilgiu yra finansiškai sėkmingiausia Baltijos šalių valstybė, nors daugelis mano, kad lietuviai atsilieka nuo estų ar latvių.
M. Basanov sėkmė – puikus pavyzdys
Neseniai Marijaus Adomaičio, žinomo kaip Mario Basanov, kūrinys „Walking With Elephants“ pateko į Didžiosios Britanijos „BBC Radio 1“ TOP'ą, užimdamas šeštąją vietą. Lietuviams tai padaryti pavyko pirmą kartą. Didžiojoje Britanijoje M. Adomaitis prisistato „Ten Walls“ slapyvardžiu.
Prodiuserio teigimu, šuolis į TOP'ą turi ir finansinę išraišką.
„Šis kūrinis M. Basanovui sugeneruos pajamų tiek, kiek kokiam E. Dragūnui per 10 metų visa veikla generavo. Be galo didžiulis pasisekimas ir duokdie jį kam nors pakartoti ir įšokti į TOP'ą“, - sako M. Tyla.
Kalbėdamas apie Lietuvos rinką M. Tyla išskiria madingus ir populiarius atlikėjus.
„Aš visada atskiriu populiarų atlikėją nuo madingo. Madingas atlikėjas, mano supratimu, Lietuvoje yra Jazzu. Sakysime A. Mamontovas ar E. Dragūnas bus jau populiarūs. Madingi atlikėjai daugiau matomi didmiesčiuose – Vilniuje, Kaune. Kai mes organizuojame koncertą, žinome, kad madingas atlikėjas mieste gali surinkti daug žmonių. Bet jei nuvešime į provinciją – atleiskite, bet salė gali būti pustuštė. Populiarus atlikėjas yra toks, kad kur tu jį benuvežtum jis visur surinks žmones“, - patirtimi dalijosi M. Tyla.