Dėl koronaviruso grėsmės pasaulis tapo uždaresnis, daugelis dėl savo ir kitų saugumo didžiąją laiko dalį praleidžia namuose. Ši padėtis neabejotinai paveikė ir renginius, kuriuos dėl susidariusios situacijos teko atšaukti ar bent trumpam pristabdyti. Nuo koncertinės veiklos kol kas apribota N. Bunkė laisvą laiką vis tiek sugebėjo išnaudoti naudingai – neseniai atidaryta unikali jos vardo parduotuvė „Home decor by NB“.

Tai, kad susidomėjimas šia elektronine parduotuve yra išties didelis rodo ne tik atlikėją džiuginantys pardavimai ar tvyrančios apkalbos, bet ir programišių atakos, kurias, laimei, pavyko sustabdyti.

„Tos atakos siunčiamos tol, kol su jomis nesusitvarkai. Sustiprinome savo puslapį papildoma apsauga. Manau, visi atsidarę panašius verslus per tai pereina ir nieko čia nepadarysi. Iki šiol visko mokomės ir tai normalu, kadangi mes dar naujokai šioje srityje. El. parduotuvės dar niekada neturėjome.

Anksčiau visi dekoracijų pardavimai vykdavo per feisbuką. Manau, kad tai jau tapo atgyvena ir neatrodo profesionalu. Norėjosi atsidaryti parduotuvę jau seniai, nes apimtys su laiku tik didėjo, o dirbau dar senuoju būdu, tik kad to laiko niekada neatsirasdavo. Tiesą sakant, kokius 3 metus apie tai galvojau, svajojau, bet laiko niekada nebuvo. O dabar, kai koncertų sumažėjo ir galiausiai juos nuėmė visai, tai štai ir susitvarkėme viską“, – džiaugiasi pašnekovė.

Versle Natalijai talkina jos sužadėtinis Edgaras Eidėjus. Vyras jau anksčiau jai padėjo su koncertine veikla, o dabar rūpinasi techniniais parduotuvės sprendimais.

„Edgaras yra tiksliukas, jis užsiima buhalterija, techniniais darbais, pavyzdžiui, valdo, tvarko pačią el. parduotuvę, į ją kelia prekes ir t.t. Ši parduotuvė yra unikali tuo, kad joje turiu daug savo vardo prekių. Taip, kai kurios prekės yra užsakomos, bet kita dalis yra mano pačios gaminti, fiziškai kurti darbai. Parduotuvėje jau yra nemažai visko ir dar daug turiu minčių, kuo ją papildyti. Labai stengiuosi, kad mano parduodami produktai būtų kokybiški visomis prasmėmis. Man svarbu ne tik prekė, bet ir jos įpakavimas. Nenoriu, kad man būtų gėda prieš savo pirkėją“, – Delfi pasakoja N. Bunkė.

Natalijai labai svarbu, kad jos pirkėjas gavęs savo užsakymą liktų patenkintas iki menkiausių smulkmenų, todėl prekes prieš jas išsiunčiant dainininkė ne tik pakvėpina, bet ir kruopščiai supakuoja specialiose dėžutėse ar krepšiuose.

„Man svarbu žmogui sukelti teigiamas emocijas“, – tikina ji.

Kiek anksčiau ne vienas jos dekoracijų gerbėjas nuogąstavo, kad atsidarius jos parduotuvei ir padidėjus asortimentui išnyks Natalijos rankų darbas – esą beliks tik jos vardas, tačiau verslininkė pabrėžia, jog kaip ir anksčiau, taip ir dabar ji laikosi esminės savo idėjos.

„Aš turiu savo braižą ir vargu ar tai išvis būtų įmanoma. Taip, turiu pagalbines darbuotojas, kurios man šiek tiek padeda, pavyzdžiui, sutvarko gėles taip, kaip aš pasakau, atitinkamai nukerpa jų kotelius, sudeda į dėžes, prie kompozicijų prideda kaspinėlius ar kutosiukus. Aš, kaip meistras, visada ateinu padaryti tą esminį darbą, sudėlioju gėlių kompoziją, ją suklijuoju ir atlieku paskutinius štrichus. Tik tada ta puokštė keliauja į prekybą. Tam, kad viena tokia puokštė atsirastų el. parduotuvėje, jų turiu padaryti visą kolekciją, kažkur apie 10 vienetų, kad pirkėjas galėtų ją įsigyti. Pats prekės įkėlimas į elektroninę erdvę nėra paprastas, tam reikia laiko, bet po truputį šiuos dalykus sprendžiame“, – pasakoja parduotuvės savininkė.

Daug dėmesio pastaruoju metu sulaukė ir N. Bunkės žvakės. Jos vardu pavadinta interjero detalė atsidūrė apkalbų sūkuryje dėl neva per aukštos kainos: didelė kvapni žvakė su specialiu dangčiu atsieis 50, o maža – 40 eurų. Kadangi dėl to diskusijos netyla, Natalija dar visai neseniai instagrame paaiškino, kodėl žvakių kaina yra būtent tokia.

Kaip teigė Natalija, žvakėms naudojamas tik aukščiausios kokybės vaškas. Jų galima rinktis net iš penkių rūšių, tačiau dainininkė naudojo patį brangiausią, tarptautinius standartus atitinkantį vašką, kurio sudėtyje nėra naftos. Būtent dėl to minimas žvakes galima saugiai deginti esant mažiems vaikams namuose ar šiaip jautriems žmonėms, kadangi degant neišsiskiria kancerogeninės medžiagos ir tokiu būdu yra saugoma sveikata.

„Mes naudojame sertifikuotą, maistui skirtą stiklą, todėl išnaudojus žvakę, galima jį panaudoti toliau namuose, pavyzdžiui, laikyti smulkius daiktus, saldainius ir pan. Mūsų produktas – inovatyvus ir tvarus. Dagtis – mažiausia, bet svarbiausia žvakės detalė. Mes rinkomės tik organišką, brangią dagtį, kurios sudėtyje nėra švino siūlų. Tai labai svarbu, nes žvakių, kurios kainuoja po kelis eurus, dagtys dažnai būna su švinu. Dėl to gražiai dega, bet itin kenkia sveikatai, skatina lėtines ligas. Todėl brangi žvakė su brangiomis žaliavomis yra investicija į sveikatą“, – tikino žinoma moteris.

Natalija tikina, kad kuriant jos vardo žvakes praeitas ilgas kūrybinis kelias. Pavyzdžiui, norėdama priderinti knatą prie pasirinktos žvakės talpos, kad vaškas išdegtų visame indelyje ir jo neliktų ant kraštų, pavyzdžius siuntė net į Vokietiją.

„Visa tai kainuoja. Niekas nežino, bet lipdukus keičiau tris kartus, kadangi man kai kurie pavyzdžiai netiko ir nepatiko. Visa tai yra mano darbas ir niekas to už mane nepadarė. Tikrai nebuvo taip, kad kažkur atėjusi pamačiau žvakę, ją nusipirkau, uždėjau savo vardą ir pardavinėju. Tikrai ne. Viską sukūriau pati ir mano komanda.

Be to, žmonės, randantys panašias žvakes į mano, turėtų atkreipti dėmesį, kad pigesniame analoge neretai bus naudojami eteriniai aliejai, o maniškės žvakės yra parfumuotos. Tai reiškia, kad jų kvapas patalpoje sklinda žymiai sodriau, lengviau skleidžiasi“, – pabrėžė ji.

Juostelės, kuteliai ir įpakavimas – taip pat įeina į gamybos procesą, todėl kaina, pasak pašnekovės, natūraliai išauga.

Dar vienas nemalonus gandas, su kuriuo N. Bunkei tenka kovoti jau ne vienerius metus, yra tas, kad ji neva savo prekes užsisako iš Kinijos gigantės el. parduotuvės „Ali Express“. Lietuviams puikiai pažįstamoje platformoje Natalijos sekėjai greitai randa prekes, panašias į jos parduotuvėje esantį asortimentą. Tačiau pašnekovė Delfi patikino, kad jos lentynose nėra nė vienos prekės iš minėtosios parduotuvės. Vienintelis dalykas, kurį N. Bunkė iš tiesų užsisakė iš „Ali Express“, tėra kuteliai, kuriuos moteris savo kūryboje naudoja tik kaip pridėtinę dekoraciją.

„Manau, kad tos kalbos kyla dėl to, kadangi aš pati dažnai iš ten užsisakau prekes, tačiau visos jos yra mano asmeniniam naudojimui, o ne savo vardo parduotuvei. Gali būti, kad dėl to žmonėms kyla asociacijos. Tikrai ten apsilankau. Beje, neneigiu, kad iš ten pirkau kutukus, tačiau viso kito – tikrai ne.

Suprantate, aš negaliu atsakyti už tiekėjus. Gali būti, kad jų prekės iš tiesų ten yra, bet aš apsiperku Lietuvoje. Tikrai gali būti, kad tą vieną vienetą jūs rasite „Ali Express“ ir gal pigiau, tačiau jei aš pati siųsčiausi, pavyzdžiui, padėklus ar saldaininę, man būtų kosminė kaina. Jei iš ten siuntiesi vieną daiktą – viskas paprasta, tačiau siunčiant visą paletę aš sumokėsiu ne tik už ją, bet ir už muitą, be to, aš esu UAB, todėl man kaina jau yra visai kitokia.

Tai maži niuansai, apie kuriuos ne kiekvienas žino. Tikrai nesiruošiu žmonėms meluoti. Dėl šios priežasties ir neslepiu, kad kutelius pirkau iš ten, bet jų aš nepardavinėju, juos naudoju tik norėdama papuošti jau esamas prekes. Kodėl gi ne? Man jie pasirodė gražūs.

Beje, aš ir pati norėčiau į „Ali Express“ sudėti savo darbus. Manau, kad ateityje aš taip ir padarysiu“, – pasakoja pašnekovė.

Neseniai kalėdinėmis dekoracijomis savo lentynas papildžiusi dainininkė ir vėl sulaukė palyginimų, kad vieni eglutės papuošimai yra neva randami „Ali Express“.

„Man buvo atsiuntę palyginimą tokių stiklinių žaisliukų. Neva surado analogą „Ali Express“. Vienas dalykas – ten jie mažesni, kitas – skiriasi paveikslėlis. Net jei jis ir panašus, nėra toks pat. Be to, net ne ta medžiaga. Bet žmonėms, matyt, svarbu apkalbėti.

Bet negaliu sakyti, kad tos apkalbos yra tik blogis. Iš to randu ir savo klaidų. Pavyzdžiui, paliktų klaidų aprašymuose. Pasitaisome ir dirbame toliau. Net ir iš to galima rasti teigiamų dalykų“, – šypteli ji.

Per savo patirtį Natalija jau turi atsirinkusi savus tiekėjus, kurie jai patys siūlo savo asortimentą, siunčia katalogus.

„Bėgant laikui atsirinkau, kurie tiekėjai man patinka, kurie – ne. Yra išlikusių ir senų ryšių, kai tik pradėjau kurti gėles. Tikrai yra buvę atvejų, kai atkeliauja siunta, o prekės man atrodo kaip tragedija. Suprantu, kad niekur nenoriu jų dėti, nors ir sumokėjau pinigus“, – sako Natalija.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (366)