Žinomas vyras papasakojo, su kokiomis užduotimis jam reikėjo tvarkytis, o kiek jų teko žmonai Vaidai. Anot Andriaus, didžiausia jų siekiamybė - kokybė, į kurią, nuslūgus pigių drabužių internetinių parduotuvių bumui, vis dažniau kreipiamas dėmesys.
Apie ką šita nauja kolekcija? Ar tikite kiekviena preke?
Nauja kolekcija dvelkia klasika ir elegancija. Paltai pasiūti iš aukštos kokybės vilnos audinio. Nors kuriamuose drabužiuose spalvų netrūksta, šiam sezonui pasirinkome kiek tamsesnio atspalvio audinius, spalvas. Dominuos pilka itališka vilna su plaukeliu. Taip pat juoda ir mėlyna su išskirtiniu raštu. Bus siluetą pabrėžiančių laisvo kirpimo su didele atvira apykakle, ar „oversize“ tipo paltų. Tai klasika ir elegancija. Džiaugiuosi, kad kuriame tai, kas būtų madinga ir nebūtų vienam sezonui.
Kadangi siuvame patys, tai klientų pageidavimu galime atsižvelgti į jų poreikį, norą ir pasiūti drabužį pagal jį.
Kokiam laikotarpiui ir kokiam klientui skirta ši kolekcija?
Kaip ir minėjau labai didelį dėmesį skiriame kokybei ir drabužių ilgaamžiškumui. Tad klientai įsigiję paltą, gali dėvėti ne vieną sezoną. Labai džiaugiamės, kad yra klientų, kurie atsinaujina ir įsigyja mūsų drabužius kiekvieną sezoną. Na o klientų ratas tikrai platus. Perka mamos su dukromis, įvairiausių profesijų atstovai, senjorai, vyrai darantys staigmenas ar išskirtinėmis progomis norintys nustebinti ir padovanoti dovaną savo antrai pusei.
Kiek laiko ir darbo kainavo kūrybinis procesas?
Laiko tai tikrai atima. Man ženkliai mažiau, bet va žmonai, kartais paroje jo pritrūksta. Kadangi į kūrybą ir siuvimą žiūrime labai atsakingai, kruopščiai ir su didele meile, tai visas procesas reikalauja labai daug pastangų. Vaida Išglosto kiekvieną detalę, apžiūri ir įvertina kiekvieną siūlę, drabužio centimetrą. Tai tikrai reikalauja labai daug laiko ir atsakomybės. Bet svarbiausia, kad darome ir kuriame tai, ko norime ir apie ką svajojame. Tad laikrodis paroje sukasi kiek kitaip negu eilinėje dienoje.
Kiek jūs pats prie darbų prisidėjote?
Kartu esame didžiulė jėga. Tariamės, kalbame, pasiginčijame, palaikome vienas kitą siekdami pasiekti kuo geresnių rezultatų. Aš atsakingas už reklaminius dalykus, administravimą, medžiagų, drabužių transportavimą ir kitus einamuosius įmonės reikalus. Na o Vaida, rūpinasi drabužių kūrybiniu procesu. Kūryba, konstravimu, pasiuvimu, pateikimu. Bet kaip ir minėjau, viską aptariame kartu.
Aišku didžiausias darbas, atsakomybė ir vargelis keliauja Vaidai.
Pirmiausia turi gimti kūrybinė idėja, kuria pasidalina su manimi. Tada viską tenka perkelti ant lapo. Kaip turėtų atrodyti drabužis, koks modelis, audinys, spalva. Kartais pats audinys padiktuoja kokį drabužį iš jo nori pasiūti. Vėliau prasideda konstravimo etapas, brėžinių sudarymas. Tikslūs matavimai ir apskaičiavimai. Sukirpimas, siuvimas... Drabužių kūrimo procesas - nuo idėjos iki pasiuvimo ir viskas pačios rankomis. O mes su dukrytėmis šiuo etapu, stengiamės palaikyti.
Kaip apskritai dabar einasi prekyba? Ar jaučiasi sezoniškumas šiame versle?
Mūsų verslas auga po truputį. Masinės prekybos neturime, nes užsakymai gaunasi kone individualūs. Turime internetinę parduotuvę www.anvari.lt, kurioje norintys ir žinantys dydį įsigyja drabužį paprastu mygtuko paspaudimu, bet didžioji dalis klientų kreipiasi tiesiogiai. Bendraujame ir stengiamės drabužius siūti pagal juos.
Kadangi mūsų kuriami drabužiai yra iš vilnos, tai sezonas įprastai prasideda rudenį ir tęsiasi iki vėlyvo pavasario. Turime klientų, kurie pradeda vėsiam sezonui ruoštis iš anksto, tai pasitaiko užsakymų ir vasarą.
Jums patiems svarbi kokybė. O ar pastebite, kad ir klientams tai vis svarbiau?
Pirmieji veiklos metai tikrai leido suprasti, kad kaina ir kokybė tuo metu buvo daugumai nesvarbi, kadangi, kaip tik tuo laikotarpiu atsirado pigių drabužių parduotuvės internetinėje erdvėje. Buvo didelė naujiena, begalė reklamos. Žmonės tikrai buvo sužavėti naujienomis ir pasiūla, kainomis, kurios buvo nesuvokiamai mažos. Natūralu, kad bet kas ir bet kaip, bet kokios kokybės ilgai neegzistuos.
Praėjus tai bangai, pastebėjome ir pajutome per prekybą, kad visgi žmonėms kokybė ir išskirtinumas yra labai svarbu.
Ar prisimindami pirmąsias kolekcijas dabar galvojate, kad kažką būtumėte darę kitaip?
Gal kitaip nieko būtume ir nedarę. Natūralu, kad patirtis, domėjimasis naujomis mados tendencijomis, naujų audinių ir didesnio pasirinkimo pasiūla, gausėjantis klientų ratas, kalbėjimas, bendravimas, išklausymas, verčia tobulėti ir eiti tik pirmyn.