Vos prieš kelis mėnesius pristatytas apatinio trikotažo „Le Mirage“ prekinis ženklas jau sulaukė didelio populiarumo. Justinos Stambrauskaitės kuriamus apatinius drabužius renkasi vis daugiau moterų, todėl mergina nestovi vietoje ir pristato naujus modelius.
„Neapsakomai džiaugiuosi, kad pagaliau galiu pasiūlyti ir apatines kelnaites, ko tikrai pasigesdavo ne viena klientė“, – teigia kūrėja.
Naujoji kolekcija, be elegancijos karaliene tituluojamos juodos spalvos, pasipildė ir raudonos spalvos modeliais. „Ne paslaptis, jog artėja šv. Valentino diena, nuo kurios neatsiejama raudona – meilės ir aistros spalva. Pristatydama šią kolekciją jaučiuosi rami, kad vyrai, ieškantys savo moterims dovanos, galės lengviau atsipūsti“, – šypsosi Justina.
Paispuošusi savo kurtu apatiniu trikotažu, Justina ir pati stojo prieš objektyvą. „Nematau nieko gėdingo fotografuotis vien su apatiniais drabužiais. Juk jie dengia tiek pat kūno, kiek ir maudymosi kostiumėliai! Manau, kad nereikia gėdytis savo kūno. Priešingai – mylėti save tokią, kokia esi“, – pasakojo „Le Mirage“ prekinio ženklo kūrėja.
Jaunoji kūrėja teigia, jog „Le Mirage“ apatinį trikotažą kuria tokį, kokį nedvejodama dėvėtų pati. „Juokauju, jog pati sau susikūriau prekinį ženklą. Būtent tokį, kuris pilnai patenkintų mano norus – atrodyti ir, svarbiausia, jaustis seksualia“.
Mergina pabrėžia, jog dviračio neišrado, todėl supranta nuolatinį lyginimą su konkurentais. „Man juokinga, kai moterys skundžiasi, kad panašius gaminius matė užsienio internetinėse parduotuvėse už mažesnę kainą. Visada nuoširdžiai joms patariu atsisiųsti ir įvertinti realų vaizdą bei kokybę. Švelniai tariant, nustebtų. Man labai svarbu, jog „Le Mirage“ gaminiai būtų ne tik gražūs, bet ir kokybiški. Netgi pateikimas bei įpakavimas, manau, turi didelę reikšmę renkantis apatinį trikotažą. Todėl tam aš negailiu nei pastangų, nei išlaidų. Noriu, kad kiekviena moteris, įsigijusi ar gavusi dovanų „Le Mirage“ braletę, jaustųsi ypatingai“, – teigė J.Stambrauskaitė.