Vilniuje vykęs renginys sutraukė dešimtį moterų, kurios išdrįso išmėginti savo jėgas trikolageno produktų reklaminio veido atrankoje, rašoma pranešime spaudai. Nuo grožio srities specialisčių, iki adrenalino fanatikių, nuo mamų ir sportininkių – aktyvios, charizmatiškos ir pokyčių gyvenime nebijančios moterys dalinosi savo išmintimi apie grožį, laimę ir sveikatą.
Šių metų atrankų ciklo tema – stipri moteris, drąsiai keliaujanti per gyvenimo vingius ir ryžtingai ieškanti išeičių visose gyvenimo situacijoje. Neatsitiktinai pasirinktos ir renginio vietos: pirmoji atranka vyko Kauno oro uoste, antroji – Klaipėdoje esančiame laive „Meridianas“, na, o finalinė atranka – vilniečių pamėgtame, geležinkelio stotyje esančiame bare „Peronas“.
Čia vykusiame trečiajame reklaminio veido atrankos etape komisijos kėdes užėmė grupės „69 danguje“ narė Ingrida Martinkėnaitė, plastinės chirurgijos gydytoja dr. Karolina Venslauskaitė, teisininkė Rasa Vaičekauskytė ir „FenoQ“ įkūrėja Lina Jakimavičienė.
Renginio organizatoriai itin kruopščiai atsižvelgė į šių dienų aktualijas ir jau daugiau nei pusmetį visą pasaulį kaustančio COVID-19 viruso sukeltą situaciją, todėl renginiui pasirinko atvirą erdvę lauke, o dalyves pakvietė ne tik pasidalinti savo gyvenimo filosofija, bet ir sudalyvauti išskirtinėje fotosesijoje. Talentinga rankinių ir drabužių kūrėja Gintarė Kreipavičiūtė specialiai šiam renginiui pasiuvo stilingas kaukes, o fotografė Inga Deksnė užfiksavo renginio dalyves nuotraukose, įrodančiose, jog laimę moterys spinduliuoja ne tik šypsena, bet ir akimis, kurios neretai yra iškalbingiausia mūsų veido dalis.
Atrankos komisijos nare tapusi dainininkė Ingrida Martinkėnaitė stebėjosi, kiek drąsių ir gražių vilniečių susirinko į renginį. Vertindama dalyvių prisistatymus, žinoma moteris neslėpė balto pavydo, jog kai kurioms damoms pavyksta išlikti gražioms be didelių papildomų pastangų.
„Po renginio įsitikinau, jog Lietuvoje yra labai daug moterų, kurios domisi savo išvaizda, nori išbandyti save sau neįprastoje veikloje. Mane net nustebino Vilniaus moterys, kad jos tokios natūraliai gražios ir visa išpuoselėtos išvaizdos paslaptis slypi genuose. Aš savo išvaizda labai rūpinuosi: ryte deduosi veido kaukę, po pietų – vėl kaukę, vakare laukia pilingas ir graži moteris yra nuolatinis darbas, reikalaujantis nuolatinių pastangų ir laiko sau“, – pasakoja Ingrida.
Šių metų renginių ciklo tema apie per gyvenimo sunkumus keliaujančią stiprią moterį nesvetima ir Ingrida. Moteris pasakoja, jog buvo laikotarpis, kuomet emociškai išsekusi ji ryžosi drąsiam sprendimui pabėgti nuo rūpesčių tam, jog atrastų stiprybės ir motyvacijos toliau gyvenime siekti tikslų.
„Buvo toks metas, kuomet jaučiausi išsekusi, pavargusi nuo viešumo, koncertinės veiklos, buvo labai daug darbo, o šalia dar ir mažas vaikas. Bandžiau vienu metu suderinti įvairias veiklas, tačiau to rezultatas buvo didelis morališkas išsekimas. Tuomet tiesiog pasiėmiau vaiką, nusipirkau bilietą į vieną pusę ten, kur nebūna žiemos, ir išvažiavau su vienu lagaminu į nežinią, pailsėti, pagalvoti ir susirinkti save“, – atvirauja Ingrida.
Ne pirmus metus vykstančios ir didelio susidomėjimo sulaukusios trikolageno reklaminio veido atrankos kasmet sutraukia būrį drąsių moterų. Šiemet jau baigiamas renginių ciklas ir netrukus bus atrinktos trys damos, kurių laukia maloni veikla ir produktų ambasadorių titulas.
„Be galo džiugina, jog kasmet sulaukiam šimtus anketų ir didelio moterų noro išmėginti savo jėgas atrankose. Smagu ir tai, jog Lietuvos moterys puikiai supranta, kaip svarbu yra sveikata ir rūpinimasis savimi, jog bėgant metams neapsileidžia, o priešingai – ieško įvairiausių būdų išsaugoti savo grožį. Prie to prisideda ir mūsų kurti produktai, kurie yra skirti ir moters sveikatai, ir odos, plaukų bei nagų grožiui palaikyti“, – pasakoja projekto organizatorė L. Jakimavičienė.