„Turbūt visi žinote Virtuvės mitų griovėjus. Bet, turbūt, ne visi žinote, kad jie ne ta įmonė, kuri mėgsta atsiskaityti už suteiktas paslaugas. Nuomojau jiems įrangą sausio mėnesį, sąskaitos apmokėjimo terminas pasibaigė daugiau nei prieš tris mėnesius. Elektroninius laiškus jie mėgsta ignoruoti“, – socialiniame tinkle rašė paslaugas VMG suteikęs fotografas.

Vos per kelias minutes šis įrašas „Facebook“ erdvėje sulaukė ir kitų žmonių skundų, kuriuose buvo minimas VMG vardas. Prabilta ne tik apie neva dažnai vėluojantį atlyginimą, bet ir tai, kad retkarčiais ši įmonė neva visai pamiršta atsiskaityti už suteiktas paslaugas, o pinigus išsireikalauti neva tenka net grasinant teismais. Negana to, paslaugų sferoje dirbantys asmenys užsiminė ir apie tai, kad VMG prekinis ženklas uždarose grupėse jau yra įtrauktas į juodąjį sąrašą, kaip nepatikimas užsakovas ar partneris.

„Per mažiau nei pusvalandį, tokių, kuriems yra ar buvo skolingi VMG atsirado ne vienas“, – tikino fotografas.

„Sėkmės ir laimės, kuriant verslą kitų sąskaita“, – ironiškai savo įraše palinkėjo jis.

Kilus aštrioms diskusijoms, komentarų skiltyje prabilo ir pats A. Ivanauskas. Idėjinis lyderis tikino, kad ši konkreti fotografo situacija tėra nesusipratimas.

„Mano žiniomis, jau yra sumokėta, kažkodėl sąskaitas siuntėme tam, kas nedirba pas mus“, – brūkštelėjo įmonės vadovas, kuris kitoje žinutėje kreipėsi ir į tuos, kurie turi panašių nusiskundimų.

„Kolegos, jeigu kažkam dar kažkas yra užstrigę – parašykite man asmeniškai ir išspręsime, kaip ir su šia situacija. Visko būna. Mes irgi ne visada šventi ir kažkur užstringame procese“, – paaiškino A. Ivanauskas.

Alfas Ivanauskas

DELFI dėl šios situacijos susisiekė su A. Ivanausku, kuris neneigė, kad įmonėje, kaip ir visose kitose srityse, pasitaiko trukdžių ir klaidų.

„Dėl susidariusios situacijos apgailestaujame ir atsiprašome visų susijusių asmenų. Aš pats šiuo metu daugiau nei pusę laiko dėl įmonės plėtros praleidžiu ne Lietuvoje. Taigi, dalis verslo kontroliuojama būnant užsienyje ir pripažįstame, kad kartais mūsų vidinė komunikacija stringa“, – teigė jis.

„Į situaciją sureagavome iš karto, fotografui už aparatūros nuomą pervedėme visą pradelstą mokėjimą – 98 eurus. Ne pirmą kartą su juo dirbame, iki šiol nebuvo jokių nesusipratimų, išskyrus šią paskutinę sąskaitą.

Prekės ženklas VMG valdo daug įvairių projektų. Vieni iš jų yra labai dideli, kiti – mažesni. Mes patys esame priklausomi nuo savo partnerių ir užsakovų daromų mokėjimų, kurie dažnai užtrunka kelis mėnesius. Ką tai reiškia? Visi esame susiję viena finansine grandine.

VMG veiklos sritys nuolat plečiasi, imamės ne tik komercinių, bet ir socialinių projektų, kaip, pavyzdžiui, „VMG mokykla“, kur savo ir partnerių lėšomis kuriame modernias kulinarines klases Lietuvos mokyklose. Verslas yra dinamiškas, o visi leidėjai sutiks, kad ir iššūkių čia netrūksta.

Visų, kurie iki šiol nėra gavę mūsų atsakymų, prašau dar kartą mums tiesiogiai parašyti ir informuoti apie situaciją - mes imsimės priemonių ją nedelsiant išspręsti. Būna ir tokių atvejų, kai mokėjimai stringa dėl to, jog mus pasiekia netvarkingos sąskaitos, būna nenurodyti sąskaitų numeriai ar nurodyti klaidingai, būna pasibaigęs dokumentų galiojimas, pagal kuriuos mes teisėtai galime daryti pavedimus. Todėl dar kartą raginu visus ne laukti, o parašyti tiesiai VMG“, – DELFI pabrėžė įmonės vadovas.

DELFI primena, kad kūrybinė įmonė VMG užsiima maisto reklama, komunikacija, maisto dizainu, leidyba, receptų kūrimu ir verslo bei asmeninių renginių organizavimu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (88)