Vakaro vedėjai Indrei Kavaliauskaitei davus ženklą išklimingai buvo perkirptas raudonas kaspinas ir atidaryta pirmoji prekinio ženklo „Eichholtz“ parduotuvė Lietuvoje. Parduotuvės šeimininkai džiaugėsi tapę šios pasaulyje garsios interjero dizaino įmonės atstovais mūsų šalyje.

Šventėje dalyvavo kviestiniai svečiai bei vakaro šeimininkų draugai: floristas ir dekoratorius Mantas Petruškevičius, socialinių tinklų žvaigždė Karolina Meschino, stilistė Austėja Jablonskytė, verslininkė Asta Dagilienė, „Coocoomos“ kūrėjai Rūta Mackevičiūtė ir Eduardas Fedotovas, odontologas Sergej Troščenkov, pianino mokytoja ir atlikėja Diana Dargienė ir daugelis kitų. Vakaro šventę padėjo koordinuoti vestuvių planuotoja Karolina Meginytė.

Parduotuvės atidarymo akimirka

Prabanga spindintį saloną šeimininkai atidarymo vakarą patikėjo papuošti ne kam kitam, o Mantui Petruškevičiui. Šis specialiai šiai vietai sukūrė įspūdingo dydžio dirbtinių gėlių kompozicijas, kurios interjero parduotuvėje išliks ir ateityje, rašoma spaudos pranešime.

Iš prabangiausių pasaulyje šilkinių žiedų sukurtos puokščių kompozicijos tapo ir vakarėlio ašimi – daugelis svečių norėjo įsiamžinti prie šių akį džiuginančių dekoracijų.

Parduotuvės atidaryme dalyvavusi Karolina Meschino kartu su savo dešiniąja ranka bei drauge Kristina Kulbušauskaite jau gyvena ankstyvomis savo naujojo ofiso įkurtuvių nuotaikomis.

Karolina tvirtai užtikrino, kad jų naujasis ofisas bus ryškus ir kupinas spalvų: „Konkretaus interjero stiliaus dar nesame nusimatę, bet tikrai žinom – jokių minimalistinių ar blankių interjerų. Norim madingos, moteriškos ir įkvepiančios atmosferos su truputėliu prabangos. O kas nenorėtų prabangos elementų savo aplinkoje?“ – linksmai besišypsodamos pasakojo merginos. Jų dėvėtos ryškios ir vasariškos suknelės tą kuo puikiausiai patvirtino.

Parduotuvės atidarymo akimirka

Šioje parduotuvėje Karolina išsirinko ir labiausiai jai į akį kritusį daiktą – tai kriauklės formos art deco stiliaus fotelis: „Į savo butą norėčiau šio kriauklės formos foteliuko ir, matyt, kad ne vieno! Tai visiškai mano būseną atitinkantis baldas“.

Salono šeimininkė verslininkė Gustė Pocevičienė pasakojo svečiams kokią parduotuvę ji įsivaizdavo ir kokią nuotaiką kūrė šioje erdvėje: „Šis prekinis ženklas kuria eklektiškus, įvairių laikmečių ir stilistikos inspiruotus interjero elementus. Ypatingas dėmesys skiriamas kokybei ir klientų aptarnavimui. Mūsų noras, kad klientai užėję jaustųsi patogiai ir jaukiai. Todėl visas mūsų salonas yra „selfie friendly“, kviečiame svečius išnaudoti tai ir jaustis laisvai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (43)