Penkias dienas vienoje didžiausių Frankfurto mieste vykstančių parodų „Ambiente“ prisistato daugybė geriausių namų, dekoro ir interjero produktų kūrėjų iš viso pasaulio bei suvažiuoja šimtai butikų, parduotuvių ir prekybos tinklų atstovų, ieškančių geriausių ir kokybiškiausių tiekėjų. Jau antrus metus iš eilės parodoje didelio susidomėjimo sulaukia ir lietuviškas prekės ženklas „Natūralios idėjos“, su kurių komanda pasaulinėje parodoje šiemet dirbo ir Saugirdas Vaitulionis.
„Man tai nauja patirtis todėl, kad tokio lygio parodoje dalyvauju pirmą kartą. Prieš kelerius metus prisistatėme parodoje Paryžiuje, tačiau čia – visai kiti mastai. Paroda yra nežmoniško dydžio, per kelias valandas spėjau apeiti vos dešimtadalį. Tai visiškai kitoks renginys, nei, tarkim, parodos, vykstančios Lietuvoje. Čia - tikra kontaktų mugė. Kitaip, nei įprastose parodose Lietuvoje, čia draudžiama prekiauti, gali tik prisistatyti, supažindinti su savo kurtais produktais ir megzti kontaktus bei susipažinti su geriausiais pasaulio kūrėjais bei gamintojais. Čia – visos naujausios pasaulinės tendencijos vienoje vietoje. Tik spėk eiti per stendus. Per vieną dieną sugebėjau nueiti 40 tūkstančius žingsnių, todėl antrą dieną batus pakeitė sportiniai bateliai, nes čia tikras „sporto klubas“, - pranešime spaudai juokiasi Frankfurte viešintis Saugirdas Vaitulionis.
Antrus metus iš eilės parodoje dalyvaujantis Saugirdo kolega bei „Natūralių idėjų“ įkūrėjas Paulius Vaitulionis, parodoje viešintis su žmona, parfumere Greta Vaitulione, džiaugiasi, jog lietuvių kuriami produktai gali konkuruoti su didžiausių parfumerijos grandų kūriniais. Kasmet sudaryti kontraktai su užsienio šalimis, lietuviškus kvapus leidžia pažinti plačiajam pasauliui.
„Turbūt didžiausias įvertinimas yra tuomet, kai mus pasirenka atstovai iš tokių šalių kaip Prancūzija ir Italija, kuriose sukasi ilgametes tradicijas turintis parfumerijos verslas. Tai yra ypatingai didelis įvertinimas, nes Lietuva parfumerijos žemėlapyje yra nedidelis žaidėjas. Daug mažesnių šalių kūrėjų parodose prisistato angliškais pavadinimais, kad kompanijų vardus lengviau suprastų užsieniečiai. Tuo tarpu mes didžiuojamės, kad esame lietuviškas prekės ženklas ir parodose visada pabrėžiame, kad esame iš Lietuvos ir savo lietuviško pavadinimo nekeičiame. Džiugu, kad sulaukiame daug dėmesio ir komplimentų iš šios srities profesionalų, kurie įvertina mūsų dizainą, kokybę ir išskirtinius kvapus“,- pasakoja Paulius Vaitulionis.
Saugirdui Vaitulioniui šiemet pirmą kartą parodoje pristato ne tik savo kurtus namų kvapus, bet ir pirmuosius kvepalus, kurie skirti tiek vyrams, tiek moterims. Žinomas vyras šypsosi, jog iš parfumerijos profesionalų gauti įvertinimai stipriai paglostė savimeilę – giriamas ne tik kvepalų aromatas, bet ir pakuotės dizainas. Toks įvertinimas, kaip sako Saugirdas, ypatingai svarbus kūrėjams, nes kvepalų pasaulyje įtikti didelei auditorijai – ypatingai sunki užduotis.
„Džiaugiuosi, kad sugebėjome sukurti universalų kvapą, kurį įvertina ne tik lietuviai. Ne paslaptis, kad Lietuvoje išleidžiant savo produktą tikrai didelę reikšmę turi ir tai, jog žmonės tave žino ir tavo vardas dažnai turi įtakos tavo kurto produkto sėkmei – tave sekantiems socialiniuose tinkluose ar žinantiems iš žiniasklaidos įdomu ką sukūrei ir kaip kvepia tavo kvepalai. Tuo tarpu šioje parodoje viskas kitaip – tavo produktus vertina objektyviai, be išankstinio nusistatymo. Čia vertina tik produkto kokybę, dizainą ir patį sukurtą kvapą, nežinodami nei kas tu, nei ką esi nuveikęs. Tai yra didžiausias įvertinimas“,- džiaugiasi S. Vaitulionis.
Tai jau ne pirma pasaulinė paroda, kurioje Saugirdas Vaitulionis su „Natūralių idėjų“ komanda pristato savo kūrinius. Lietuviai savo kūrybą yra pristatę vienoje didžiausių parodų Paryžiuje – „Maison en objet“, o Frankfurto „Ambiente“ prisistato antrus metus iš eilės.