„Kai tavo draugas yra fotografas, o fotografą fotografuoja dainininkė – tokios nuotraukos ir gaunasi“, – šmaikštavo N. Bunkė, Instagrame pasidalijusi dėmesį patraukiančiu vaizdeliu.
Ir nors moteris patikino, kad visa tai buvo jos gero bičiulio, fotografo Luko Griciaus idėja, tam ji nei kiek nesipriešino.
„Aš gal esu ta persona, kuri nevengia iš savęs pasijuokti ir man kaip tik yra nuostabu, ir fainai, kad gali į visą turinį pasižiūrėti kiek neįprastai. Žinote, paprasta reklama – jūs gal ją praleidžiate, gal neįdomu, o tokia reklama – ji, bet kokiu atveju, stipriai atkreips dėmesį. Tikimybė labai didelė, kad ji sulauks didelio susidomėjimo ir peržiūrų“, – kalbėjo Natalija.
Susisiekus su pačia N. Bunke, ši savo nauju reklaminiu įrašu sutiko pasidalinti ir su „Delfi“ skaitytojais. Pasak verslininkės, ši drąsi reklama buvo sukurta prekiniam ženklui, kurio ambasadorė ji yra jau ne vienerius metus, tačiau kūrybiškumą siekiant didinti žiūrovų pasiekiamumą ji pasitelkia jau nebe pirmą kartą.
„Iš principo, tokie reelsai, kurie yra kažkokie vaidybiniai, su mintimi, su idėja – jie labiau yra skirti ne tam tikrą prekę parduoti. Pavyzdžiui, atsiminkime reelsą, kuris surinko 1 mln. 700 tūkst. peržiūrų, kur Edgaras su Nagliu yra policijos pareigūnai ir mane, bepilstančią skalbiklius, aptinka krūmuose. Tas reelsas nėra skirtas kuo daugiau parduoti to skalbiklio, o tiesiog didinti prekės ženklo žinomumui net ir taip komiškai. Bet kokiu atveju, tai yra didžiąją auditoriją pasiekiantis turinys“, – teigė N. Bunkė.
Neeilinę reklamą įvertino ir N. Bunkės gerbėjai. Jų vien Instagrame žinoma moteris turi daugiau nei 308 tūkst.
„Natalijos drąsa ir Luko talentas tiesiog 10 iš 10“, – gyrė viena gerbėja.
Jai antrino ir kita: „Su tokia reklama tai vien kas vynuogių nemėgsta jas valgytų. Gerai turėti draugą.“
„Oi, negaliu, kaip fainiai perteikta“, – sutiko trečia.
O pati N. Bunkė smalsuoliams sekėjams atskleidė, kaip atrodė šios reklamos filmavimo užkulisiai.
„Aš fotografavausi apsirengusi – su kelnaitėmis ir priklijuota liemėnele. Reikėjo tik nuretušuoti. Žodžiu, fotošopas yra visagalis. Tam, kad dėmesį patrauktume – visos priemonės yra galimos“, – juokėsi garsi dainininkė ir verslininkė.
Minimas filmukas tiesiogine to žodžio prasme sudrebino Instagramą. Vien per pirmąsias 6 val. jis buvo peržiūrėtas beveik pusę milijono kartų.