Bilietą už 540 eurų pirkęs T. Grabys su pirmaisiais sunkumais susidūrė vos įžengęs į grupės koncerto teritoriją. Jis prisiminė iš pradžių negavęs tinkamos apyrankės, o tada darbuotojų buvęs nusiųstas į kitą vietą, kur taip pat sulaukė neaiškių nurodymų.
Galiausiai patekus į VIP zoną laukė kitos nemalonios staigmenos. Iš pradžių dėl vietos, iš kurios grupę buvo galima stebėti tik per telefoną prisiartinus vaizdą, tada dėl pavojingų pakopų, o vėliau ir dėl dovanų maišelių.
Pasirodo, nieko panašaus, kas buvo nurodyta biliete, jis negavo. Todėl nemalonią patirtį išgyvenęs lietuvis, nesulaukęs jokio atsako iš organizatorių, teisingumo ėmė ieškoti kitur – kreipdamasis į VVTAT.
Tačiau sulaukęs jų atsako ir sužinojęs, kad jo skundas buvo atmestas, T. Grabys sugalvojo nenuleisti rankų ir dėl kilusios situacijos kreipėsi į teismą. Delfi kalbintas vyras atskleidė ne tik priežastis, dėl kurių buvo atmestas jo skundas, bet ir kiek neįprastus VVTAT argumentus. Be to, jį nustebino ir laikas, per kurį nuspręsta atsakyti į jo skundą.