„Norisi tiesiog mergaitiškai bliauti... Savo rankinukus aš labai saugau, kadangi aš juos pati perku, brangiai moku. Tai yra mano turtas. Tikrai pergyvenu ir man skauda širdį už kiekvieną mano daiktą. Nunešiau sutvarkyti savo „Louis Vuitton“ „bucket bag“ rankinę. Kadangi ji yra vintažinė, tai jau yra įtrūkęs kampas. Ir dabar nežinau, ar buvo geriau nešioti jį tokį, koks yra, ar tokį, kaip dabar – sutvarkytą“, – pasakojimą pradėjo Santa, vėliau prasitarusi, kad įmonė, su kuria teko susidurti yra „Sneaker Spot“.
„Delfi“ pirmadienį sulaukė įmonės bendrasavininko Laimio Lomonosovo, su kuriuo ir bendravo Santa, paaiškinimo.
„Iš tiesų ji yra „Sneaker Spot“ klientė ir kaip daugelis kitų, patikėjo mums savo dėvimą ir, neabejoju, mylimą rankinę korekcijai bei tvarkymo paslaugoms. Labai nemalonu, tačiau iš viešai pateiktos Santos informacijos matome, kad mūsų paslaugos neatitiko klientės lūkesčių, ir todėl šią situaciją stengiamės išspręsti būtent kliento naudai. „Sneaker Spot“ yra seniai žinoma mados daiktų taisymo studija Vilniuje, pamėgta daugelio, ir nors labai atsakingai žiūrime į savo paslaugų kokybę, turime pripažinti, kad net ir mūsų patyrę meistrai kartais padaro klaidų.
Kaip vadovas – prisiimu atsakomybę už netinkamai palaikytą komunikaciją su gerbiama Santa M., tačiau, nepaisant to, kaip ir kitiems klientams, mūsų pačių padarytas klaidas privalome išspręsti kliento naudai. Todėl sieksime šio susitarimo ir su pačia Santa. Kol toks nebus pasiektas, nuo platesnio komentaro susilaikysiu“, – „Delfi“ komentavo jis.
Santos paviešintose nuotraukose matyti, kad spalva, kuria rankinukas buvo perdažytas naujai, visiškai neatitinka originaliosios. Be to, nuo užtepto per sodraus kiekio dažų, oda sutrūkinėjo.
„Kadangi mano užsakymą buvo vėluojama atlikti, iš gerų norų buvo uždažytos vietos, kurių aš neprašiau uždažyti. Žiūriu ir galvoju, faina, kai žmonės nori padaryti daugiau. Bet jeigu tu nelabai turi praktikos darbe su vintažiniais gaminiais, tau nelabai gaunasi, gal tiesiog nereikia? Gal geriau tiesiog paskambinti ir paklausti?“ – tęsė S. Misenytė, demonstruodama tik vieną skirtinga spalva nudažytą rankinės dalį, kai kita tuomet palikta originalios spalvos bei kiek pasidėvėjusi.
Moteris pati savo sekėjams anksčiau buvo rekomendavusi pasinaudoti šios įmonės paslaugomis. Dabar savo rekomendacijas ji atsiima.
„Lietuvoje analogų nežinau. Buvau prisižiūrėjusi instagrame nuotraukų, kuriose viskas atrodė puikiai. Gal kiti žmonės ir sulaukia gerų rezultatų. Tačiau aš daugiau niekada nesidalinsiu jokiomis rekomendacijomis, iki kol pati neįsitikinsiu kokybe. Buvau reklamos auka ir pasimoviau savo mylimiausios tašės kaina“, – kalbėjo stilistė.
Tikina, kad įmonės savininkas kaltės kratėsi
Nors žinoma moteris mėgino kalbėti su įmone dėl nuostolių atlyginimo, deja, susitarti nepavyko.
„Nuostabus sekmadienio rytas prasidėjo nuo nelabai nuostabaus el. laiško nuo įmonės savininko, kuris sugadino mano rankinę. Ar pradėti viešinti tą šaraškino kontorą, kurią dar laikiau paslapty ir tikėjausi, kad žmonės susivoks, kokius nuostolius padaro savo klientams? Bet panašu, kad jiems tai – kaip nuo žąsies vanduo. Aš per šį laiką tiek daug visko sužinojau, kad man atrodo, gausis labai gera istorija, kaip galima nuo vilko papulti ant meškos.
Įmonė, apie kurią aš kalbu, yra „Sneaker Spot“. Tai yra žmonės, kurie skelbiasi, kad yra tikri savo srities profesionalai, geba tvarkyti dizainerių daiktus. Deja, geba tvarkyti taip, kad tie daiktai lieka beverčiai. Žmonės už savo darbus atsakomybės neprisiima. Nukentėjusių klientų yra tūkstančiai. Bet čia tik istorijos pradžia“, – kalbėjo Santa.
Socialiniame tinkle savo istorija pasidalijusi Santa sulaukė daugybės žinučių, kur jos sekėjos taip pat dalijosi skundais dėl minėtos įmonės padarytų nuostolių. Sugadintų daiktų gamintojai – garsūs ženklai, tokie kaip „Prada“, „Balenciaga“, „Hermes“, „Gucci“, „Dsquared“.
Ji sako, kad įmonė socialiniuose tinkluose tiesiog užblokuoja žmones, kurie pasiskundžia jų atliktu darbu. Panašioje situacijoje buvo atsidūrusi grožio specialistė, nuomonės formuotoja Goda Stasiulaitytė. Nukentėjusiųjų sąraše – ir maisto tinklaraštininkė Indrė Trusovė.
Kaip Santai pavyko išsiaiškinti, su klientais bendrauja vienas ir tas pats žmogus. Ji pasakoja, kad šis asmuo tik po istorijos paviešinimo socialiniame tinkle pasiryžo eiti į kompromisą.
„Prieš tai jis ignoravo ir nepripažino, kad daiktas buvo sugadintas“, – „Delfi“ sakė Santa.
Štai, ką L. Lomonosovas rašė laiške Santai:
„Matau, jog pasidalinote visa informacija apie užsakymą ir savo patirtį. Liūdna, kad nenorite spręsti situacijos taikiai, kad būtų galima rankinę sutvarkyti, jog ji atgautų savo išvaizdą ir toliau galėtumėte ją nešioti.
Ar galėtumėte atsiųsti nuotraukas, kuriose matytųsi detalės, kurios dabar yra sutrūkinėjusios? Jeigu sutrūkinėjimų nebuvo ir jos atsirado dėl mūsų kaltės, tuomet galėtume kalbėti apie kompensaciją. Tačiau iš patirties žinome, kad „Louis Vuitton“ rankinių oda su laiku sausėja ir trūkinėja.
Ar galite paskambinti, kad pasitartumėm dėl kažkokio susitarimo? Noriu spręsti situaciją, kad nesijaustumėte apgauta ir suprastumėt, kad kompromisas tikrai įmanomas“, – buvo rašoma laiške.