„Amber Food“ ketvirtadienį išplatino pranešimą žiniasklaidai, kuriame paaiškino savo poziciją.
Įmonės rinkodaros vadovė Lina Nikonovaitė kaltinimus neteisėtu Skaivos Jasevičiūtės atvaizdo naudojimu pavadino apmaudžiu nesusipratimu, kuris apkartino abiejų pusių santykius.
„Nemalonu, kad įmonės vardas buvo minimas tokiame neigiamame kontekste – tai daro žalą ne tik „Amber Food“ reputacijai, bet ir tiesiogiai įmonės verslui. Savo restoranuose nuolat organizuojame koncertus, renginius, todėl dažnai tenka bendradarbiauti su žinomais Lietuvoje žmonėmis, bet iki šiol niekada nebuvo iškilę nesklandumų, – sako ji. – Šios bylos metu nuolat buvo pabrėžiama, kad, žinomo žmogaus atvaizdas ir vardas mums galėjo atnešti papildomos ekonominės naudos, bet mūsų turimi duomenys rodo ką kitą: pakeitus „Skaivos lietinio“ pavadinimą, šio blyno pardavimai 2013 metais, lyginant su 2012, padidėjo tris kartus.