Patirtį J. Anusauskienė aprašė socialiniuose tinkluose, įrašu sutiko pasidalinti ir su Delfi.
„Negera patirtis su Gerovės klinika.
Taip jau nutiko, kad mano garbaus amžiaus Mamytė Beata Šmidtienė paslydo ir susilaužė ranką. Lazdynų traumatologiniam nustatė, kad trauma rimta: lūžęs dilbis, pasislinkę kaulai. Daktarai dėjo pastangas, kad pasislinkusius kaulus atstatytų, tačiau po kelių dienų prasidėjus stipriems skausmams ir vėl apsilankius pas traumatologus, sužinojom, jog nepavyko. Mums paskyrė operaciją, kas visoje šeimoje sukėlė didelį nerimą ir susijaudinimą. Norėdami būti tikri, kad operacija vienintelis kelias, nusprendėm gauti antrą specialisto nuomonę. Pasigooglinus internetas išmetė Gerovės kliniką (pavadinimas skamba patraukliai).
„Pagrindinis klinikos tikslas – suteikti savo klientams dar daugiau, nei jie turėjo iki šiol. Suteikti visa apimantį gerovės pojūtį, turintį galios formuoti laimingą visuomenę”, – žada klinika savo svetainėje.
Užsiregisruojam vizitui ir vakare, pavargusios nuo emocijų ir eilių valstybiniame sektoriuje, važiuojam į kliniką. Pirmas dalykas, kuris nekvepėjo jokia gerove: parkingas. Apsukau kelis ratus, jo vis nerasdama. Pasirodo – jo ir nėra! Jokio. Klinikos pacientai automobilius turi palikti prie šalia esančio supermarketo ir pėdinti gerą gabalą kelio pėsčiomis. Kadangi po traumos Mamytei baisu eiti slidžiu keliu, pasijautėm tikrai nekomfortabiliai.
Pakliuvusios pas daktarą Jaroslav – Vyšumirskį į kabinetą, sužinom, kad…. klinika neturi rentgeno. Ir pirmi daktaro žodžiai: „Tai jūsų konsultacija bergždžia”.
Tai, kaip čia su tuo pažadu ,,suteikti savo klientams dar daugiau, nei jie turėjo”?
Kadangi jau atvykom, mėginam kalbėtis apie situaciją. Tačiau į kiekvieną mano konkretų klausimą, ar operacija yra vienintelis kelias, kokios prognozės, jei mes darysim, kokios, jei nedarysim, ar jūs, daktare, ją darytumėt – atsakymas tas pats: be nuotraukų nieko konkretaus pasakyti negaliu.
Daktaras pradeda rodyti kitų pacientų nuotraukas ir bando hipotetiškai samprotauti, kas būtų, jeigu būtų. Supratusios, kad bendravimas vyksta apie orą ir bites, išeinam lauk. Registratūroje be galo žavinga mergina paima iš mūsų nei daug, nei mažai: 70 eur.
Paršliaužiam iki mašinos, parvežu Mamytę namo ir sėdu prie kompiuterio. Gal neperskaičiau iki galo klinikos informacijos, gal ne taip kažką supratau?! Tiesiog negaliu patikėti: kaip galima teikti ortopedo – traumatologo paslaugas, neturint rentgeno ir apie tai neinformuoti? Tačiau informacijos tikrai nėra. Nors klinika deklaruoja, kad „teikiamos kompleksinės ligų profilaktikos, diagnostikos, ambulatorinio gydymo paslaugos, paremtos vakarietiškais aptarnavimo etikos ir gydymo kompetencijos standartais“.
Po kelių dienų susisiekiu su klinika ir bandau paaiškinti, kad įvyko nesusipratimas: mes negavome to, už ką susimokėjom, t.y. konsultacijos ir draugiškai pasiūlau grąžinti Mamytei pinigus. Direktorės pavaduotoja Aleksandra Urban pažada viską išsiaiškinti.
Susisiekusi po kelių valandų pradeda aiškinti, kad konsultacija vis tik buvo, kad daktaras neva išrašė nukreipimą rentgenui, bet neveikė sistema, todėl jis neįsigaliojo. Kaip kompensacija, pasiūloma su nuotrauka atvykti dar vienai konsultacijai, kuri bus nemokama. Aiškinu, kad pasiūlymas mums netinka, nes mes jau turim susiderinę konsultaciją kitur. Ponia Aleksandra patikina, kad daugiau nieko padaryti negali ir pokalbis baigiasi!
Dalinuosi šia istorija viešai, nes vietoj žadėto „visa apimančio gerovės pojūčio” mane ima pyktis!
Dalinkitės šia info, kad kuo mažiau žmonių apsigautų ir nesikreiptų į Gerovės kliniką, kurios reputacija verta mažiau, nei 70 eur!“, – pažymėjo J. Anusauskienė.
Delfi komentaro dėl aprašytos situacijos kreipėsi į fotomenininkės įraše paminėtą kliniką, esančią Vilniuje.
„Į mūsų kliniką p. Anusauskienė kreipėsi antros nuomonės. Pagal teisės aktų reikalavimus, kai pacientas (pats ar su atstovu) kreipiasi į gydymo įstaigą dėl konsultacijos (o ypač dėl antros nuomonės gavimo), toks pacientas turi pateikti informaciją, dokumentus ir duomenis gydytojui. Deja, bet atvykusios į mūsų įstaigą nei p. Anusauskienė, nei jos mama rentgeno nuotraukos neturėjo.
Mes kaip gydymo įstaigą teikiame ortopedo-traumatologo konsultacijas, atliekame įvairius tyrimus, tačiau radiologinių tyrimų (rentgeno) neatliekame, nes tokiai paslaugai neturime licencijos. Apie tai mūsų gydytojas iš karto informavo p. Anusauskienę ir nurodė, kad reikia arba turėti rentgeną iš Lazdynų ligoninės, arba pasidaryti naują. Be šio rentgeno gydytojas gali pakonsultuoti daugiau hipotetiškai, kaip galima gydyti ir ką daryti, nes pagrindinio vertinimui reikalingo dokumento (rentgeno nuotraukos) nėra. p. Anusauskienė kartu su savo mama prabuvo pas gydytojas apie 30 minučių, uždavinėjo klausimus apie situaciją, ką galima daryti ir kaip. Į visus jos klausimus buvo atsakyta. Tai buvo gydytojo konsultacija.
Dėl informacijos suteikimo pacientams – taip, teikiame, kai pacientas registracijos metu pasako, dėl ko atvyksta. P. Anusauskienė mamos atveju registracija buvo nuotolinė (telefonu) gydytojo ortopedo-traumatologo konsultacijai kryptingai pas gydytoją J. Vyšumirskį ir papildomos informacijos nebuvo pateikta. Jokių kitų duomenų / informacijos / aplinkybių mes, kaip įstaiga, nežinojome, kol pacientė neatvyko ir nepapasakojo apie atvykimo priežastį.
Ši situacija visiems nėra maloni. Mes apie pacientės dukros nepasitenkinimą sužinojome iš žiniasklaidos. Nei mes kokį skundą iš pacientės gavome, nei ką. Suprantame, kad p. Anusauskienė turėjo konkretų lūkestį ir kai gydytojo konsultacija tų lūkesčių nepateisino, ji įsijautrino ir viešai pradėjo komentuoti paslaugų teikimą. Bet žvelgiant objektyviai – gydytojas priėmė laiku, skyrė laiko, konsultavo, atsakė į klausimus. Apie paslaugų kainas, apie tai, kokias paslaugas iš viso teikia Gerovės kliniką, apie tai, kokius tyrimus atliekame – viskas nuosekliai, aiškiai viešai aprašyti ir sudėta į mūsų tinklapį. Manome, kad savo pareiga tiek mes kaip įstaiga, tiek mūsų gydytojas atliko teisingai ir tinkamai“, – komentavo klinikos atstovai.