Vasario 14 dieną S. Lipnė savo „Instagram“ paskyroje pasidalijo seksualiu reklaminiu vaizdo įrašu. Jame matyti, kaip nuomonės formuotoja pasipuošusi rožine krūtinę atidengiančia suknele pasiima tokios pačios spalvos kokteilį. Tuomet verslininkė atidaro prabangią „Jacquemus“ prekių ženklo rankinę ir iš jos išima savo internetinėje parduotuvėje parduodamus kvepalus. Paskui moteris juos įmeta į braškinį kokteilį, ištraukusi aplaižo, vėliau jais ir pasikvepina.
„Dar negavai valentinkės dovanos ir nepasakė, kaip tave myli?! Yes, and?! Koks skirtumas! Pasveikink pati save, kad ir dabar, kad ir šiandien, rytoj ar poryt. Nėra dienos mylėti, nėra dienos sveikinti. Yra gyvenimas, kurį visada turi švęsti ir džiaugtis, kad turi, kad ir koks jis būtų. Taip, aš švenčiu ir kaifuoju tiesiog „gerdama“ savo mylimiausius kvepalus. Taip, aš šiandien paskęsiu juose eidama vakarienės. Man tai – geriausia dovana. Kvapas. Mėgaukimės, mylėkime ir mylėkimės, nesvarbu ką pasakys kiti. Bučkis!“ – po reklaminiu vaizdo įrašu rašė S. Lipnė.
Neilgai trukus šios reklamos parodiją sukūrė Deividas ir Nedas, kanalo „Nešvankiai“ kūrėjai.
„Pamokėlė 105: kaip reikia reklamuoti produktą“, – po savo sukurta parodija „Instagrame“ rašė vaikinai.
Šis vaizdo įrašas, panašu, atkreipė daugumos žinomų žmonių dėmesį. „Patinka“ paspaudė Laurynas Suodaitis, Indrė Kavaliauskaitė, Veronika Montvydienė, Vaida Poderytė-Bernatavičė, Saugirdas Vaitulionis, Gerda Žemaitė, Eglė Jurgaitytė, P. Mikolaitis-Paul de Miko ir kiti.
Reaguodama į tai S. Lipnė suskubo pranešti, kad užblokuos visus, kuriuos sužavėjo šis vaizdo įrašas. Ji teigė, kad taip skatinamos žmonių patyčios.
„Tai žmonės, kurie like spaudžia patyčioms. Verti jūsų susižavėjimo? Sekimo? Darbo su jais? Nemanau. Aš einu jų blokuoti, nes sakau #STOPpatyčioms“, – rašė S. Lipnė.
Į tokį nuomonės formuotojos poelgį sureagavo vienas iš užblokuotų žinomų žmonių – P. Mikolaitis-Paul de Miko. Ironiškai jis teigė, kad buvo sukrėstas katastrofiškos žinios, jog populiariausia šalies trynukų mama jį užblokavo dėl „patinka“ paspaudimo.
„Šiaip viskas kaip ir būtų teisinga bei sąžininga (apart to, kad dabar kokį mėnesį bluosto nesudėsiu dėl šios kolosalios netekties), jeigu tai nebūtų žeminančiai infantili ir mano metabolizmą fiziškai lėtinanti manipuliacija.
Nesurasiu žodžių nusakyti, kaip smarkiai aš negaliu pakęsti, kai tokios „aukos“ (taip, labiau norėčiau naudoti rusišką žodį), negebėdamos į savo mažą galvelę įsikalti elementariausių visuomenės dėsnių, prisidengia rimtomis socialinėmis problemomis.
„Instagram“ komikų duetas „Nešvankiai“ prieš savaitę sukūrė klipą, pašiepiantį objektyviai banalią ir idėjiškai menkavertę (liaudiškai tariant, idiotišką) ponios užgautosios ledų / kvepalų / rankinuko / krūtų (nemeluosiu, lig šiol nesuprantu, į kokį produktą / paslaugą orientuotas įrašas) reklamą. Nedo ir Deivido video pagal visas teisines sąvokas ir kūrybinius standartus yra parodija, o ir ta – labai paviršutinė (toks išvirkščias komplimentas vaikinams, žinant, kad jie gali daug geriau).
Patyčios pagal apibrėžimą – nuolatinis fizinės / psichologinės jėgos naudojimas, sąmoningai siekiant sužeisti ar įskaudinti kitą asmenį, kuris negali savęs apginti. Dvi kertinės patyčių charakteristikos – tęstinumas ir galios pozicija. Nė vienos jų neišpildo nei „Nešvankiai“ vaizdo įrašas, nei juo labiau mano, ar kitų žmonių interakcija su vaikinų turiniu.
Pagal Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatymą ponia – viešas asmuo, todėl kritika, komentarai, įžvalgos, pastabos, analizė (man dar tęsti?) buvo, yra ir visada bus jos viešumo kaina. Siūlyčiau pasižiūrėti į veidrodį, nuryti nepatikusias replikas ir nustoti išsi*****ėti devalvuojant realius probleminius reiškinius.
„Verti jūsų susižavėjimo? Sekimo? Darbo su jais?“ Ponia šakėmis varto limonus iš spekuliuojamų šūdniekių, o visą savo „žavesį“, dėl kurio šiuo metu nėra kitos šūdniekių spekuliantės samdoma darbuotoja, išperėjo prieš septynerius metus, tai nesiūlyčiau jai stoti matuotis ant „naudos visuomenei“ svarstyklių. Bus blogų žinių.