Praradus asmeninę paskyrą, teko ieškoti ir specialistų pagalbos
Žinia apie tai, kad neteko savo Instagram paskyros, pati S. Starkutė viešai pasidalijo dar rugpjūčio 20-tą dieną. Tada moteris socialiniame tinkle Facebook kreipėsi į savo bičiulius ir pažįstamus, prašydama dalintis profesionalų, galinčių padėti tokioje neįprastoje situacijoje, rekomendacijomis.
Kaip „Delfi“ teigė moteris, būtent tą dieną jos asmeninė Instagram paskyra ir buvo „nulaužta“. Įtartinus pokyčius joje Simona pastebėjo visai atsitiktinai – pasidalijus keletu įrašu.
„Mano paskyrą nulaužė dar rugpjūčio 20-tą dieną, būnant Ibizoje, kavinėje. Istorija – pakankamai paprasta. Mes tiesiog sėdėjome su drauge dienos metu kavinėje, gurkšnojome arbatą. Toje vietoje, Ibizos senamiestyje, labai prastai veikė mano internetas, todėl aš paprašiau kavinės darbuotojos, kad ji pasidalintų kavinės Wi-Fi. Daviau jai savo telefoną, kad suspaudytų tai, ką reikia, o ji man sako: free (liet. nemokamas). Aš net nekreipiau dėmesio, bet žiūriu, kad neveikia tas internetas. Po kelių minučių aš supratau, kad tai buvo viešas, kone viso miesto Wi-Fi ryšys, o ne kavinės. Aš atsijungiau, tada prisijungiau prie savo draugės interneto ir, įkėlus story ir vieną post’ą, kuris visiškai atitiko visas taisykles, mano ekrane tiesiog pasirodė lentelė, nurodanti, kad mano paskyra yra suspenduota, nes aš pažeidžiau taisykles“, – istorijos pradžios įvykių seką prisiminė Simona.