E. Maštavičienė „Delfi“ pasakojo, kad dėl kilnaus tikslo organizavo „Pink festival“, kurio bilietas – 25 eurai. Už bilietus surinkti pinigai, anot jos, turėjo būti skirti mokyklos Etiopijoje pastatymui.

Prieš kurį laiką verslininkė sukūrė „Pink festial“ renginio kvietimą naujoje programėlėje. Ji pasakojo, kad 100 žmonių nurodė, jog festivalyje dalyvaus.

„Tačiau nei vienas žmogus iš pogramėlės nepasirodė. Anksčiau, kai darydavome renginius, kvietimus kurdavome feisbuke ir tai visada veikdavo, žmonės ateidavo. Matėme, kad aplikacija gavo nemažai finansavimo, yra auganti aplikacija, atrodė, kad ji – veikianti, bet iš tiesų, labai nuvylė. Juk iš 100 žmonių nei vienas nepasirodė.

Tai yra ne pirmas renginys, kurio kvietimą kūriau per „Joiner“. Anksčiau jau esame kvietę žmones į vieną renginį per feisbuką ir per aplikaciją. Žmonės, kurie paspaudė feisbuke, jog dalyvaus, atėjo, buvo keli asmenys ir iš programėlės. Tada pagalvojau, kad galima kviesti žmonės tik per „Joiner“, tačiau, kaip parodė ši situacija, labai klydau“, – sakė E. Maštavičienė.

Moteris sakė norinti pabrėžti, jog verslininkai turi būti labai atsargūs naudodami naujas programėles, kurios yra neseniai pasirodžiusios rinkoje ir atrodo, kad jau yra išbandytos bei veikiančios.

„Juk ruoši erdves, suburi komandą, ji dirba. Tai yra apie tai“, – sakė E. Maštavičienė.

Tiesa, anot jos, renginys vis dėlto įvyko, nes jame apsilankė ją palaikantys bičiuliai.

„Tie žmonės, kurie mane norėjo palaikyti, kurie mane pažįsta, jie atėjo“, – sakė E. Maštavičienė.

„Delfi“ „Joiner App“ bendraįkūrėja Jūratė Plungytė teigė, kad programėlė Lietuvoje turi per 20 000 aktyvių naudotojų, kurie per visą laiką sukūrė dešimtis tūkstančių renginių. Ji veikia kaip socialinis tinklas, tačiau jos ypatumas – joje nėra renkamos, algoritmai patys parenka atitinkamus renginius ir veiklas pagal interesus, tad įdomiausi jų surenka nuoširdžiai susidomėjusių žmonių.

„Džiaugiamės visą vasarą organizuodami pasibuvimus imigrantams su influenceriu „Curly and Lithuania“, kurie surinkdavo per 200 žmonių vienoje iš Vilniaus terasų, taip pat – „Eurovizijos“ protmūšį kartu su Narmin Ali ir IOM, o mūsų aktyvus naudotojas James Rowland visą vasarą vedė nemokamas treniruotes 2 kartus per svaitę ir surinkdavo per 10 žmonių kas kartą.

Aplikacijoje kiekvienas ras būtent sau tinkamų veiklų, tai ne reklamos kanalas, tai – socializacijos platforma, kuri išties keičia gyvenimus. Matome, kad programėlė dėl vartotojų gausos yra sėkmingai naudojama ir kaip papildomas rinkodaros kanalas, tačiau tai nėra jos paskirtis. Mes esame apie ryšį, gyvą bendravimą, bendruomeniškumą ir gyvenimo džiaugsmą“, – sakė J. Plungytė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (28)