Likus vos kelioms minutėms iki didžiojo Ramunės Kurienės sugrįžimo į sceną naujienų portalui DELFI moteris kalbėjo: „Dabar jaučiuosi sunkiai. Žinoma, kad jaudinuosi. Po tokios pertraukos tai yra savaime suprantama. Esu euforijoje, kurią tiesiog prilaikau savyje. Nesimato iš akių, bet viduje ją laikau.“ Paklausta, kiek metų nevaidino teatro scenoje, moteris tikino jų neskaičiavusi ir pajuokavo, kad „berods 200 metų“.
Į viešumą sugrįžusi R. Kurienė: teatras yra geriau
Pasikeisdamos su dainininke Inga Valinskiene, kuri teatro scenoje debiutuos pirmąjį kartą, garsios moterys kurs vyro paliktos emocionaliosios Marijon vaidmenį. „Nors niekas neaišku, kas ką paliko. Vyras klausia, kodėl tu mane palikai? Ji irgi klausia to paties. Dviprasmiška situacija. Bet Marijon jį mylį“, - kalbėdama apie savo heroję patikslina aktorystes studijas baigusi R. Kurienė.
Anot pašnekovės, pasiruošti premjerai jai labai padėjo režisieriaus A. Večerskio palaikymas: „Labai man padėjo asmeniškai. Labai noriu padėkoti A. Večerskiui, kad mane paiskvietė ir kad rizikavo. Gal vis dar rizikuoja (juokiasi). Jis yra drąsus režisierius, nes po tokios ilgos pertraukos paėmė žmogų. Esu nuoširdžiai dėkinga.“
Paklausta, ar ilgai svarstė gautą pasiūlymą, buvusi ilgametė televizijos laidų vedėja buvo konkreti: „Ne. Gal režisierius sunkiai priėmė sprendimą. Aš tai tikrai ne. Svarstyti ilgai tikrai nereikėjo.“
„Jos užklausiau pro šalį praeidamas prekybos įmonėje dar prieš gerą pusmetį“, - pasakojo spektaklio režisierius. „Aš po to gerą pusmetį kankinausi (juokiasi)“, - pridūrė R. Kurienė.
„Aš ja labai pasitikiu ir manau, kad ji yra žmogus, kuris šiandien padarys stebuklą. Neturių jokių baimių, dėl žmogaus, kuris dirba. Klaidos, kurios gali pasitaikyti, yra neesminės. Ji jau peržengė n-metų nebuvimo barjerą. Ji peržengė save. Šiandien peržengs per žiūrovus ir nueis per Lietuvą“, - palaikymo žodžiui aktorei negailėjo režisierius.
„Teatro su televizija nėra ko lyginti. Teatras yra geriau“, - kalbėjo buvusi TV laidų vedėja. „Viską, ka buvo savyje sukaupusi ir ko negalėjo daryti televizijoje, ji gali padaryti čia. Ji čia gali pasitaisyti. Televizija neleidžia nieko. Padarei laidą ir išleidai. Kaip ir kinas. Teatras leidžia kiekvieną diena save pateikti iš naujo“, - R. Kurienės mintį pratęsė A. Večerskis.
Paklausta, ar nebijo sulaukti nepalankių komentarų, moteris atsakė: „Nebijau aš tos kritikos. Mano kritikas stove čią (rodo į A. Večerskį-DELFI). Daugiau man nėra ko bijoti. “
A. Večerskis: kitos arba jaunos, arba jau „nusivaidinusios“
Prieš spektaklio premjerą teatro salėje pakalbintas režisierius A. Večerskis atskleidė, kad toks aktorių sąstatas nėra atsitiktinumas: „I. Valinskienę aš jau kviečiau vaidinti spektaklyje „Žmogus iš Lamanšo“. Ir tik dėl politinių priežasčių ji neišėjo į sceną. Ji yra labai talentingas žmogus. Abi moterys (R. Kurienė ir I. Valinskienė-DELFI) yra tokio amžiaus, ir tokios kategorijos aktorės, kurios tam spektakliui labai tinka. Kitos yra arba jaunos, arba jau „nusivaidinusios".
„Jeigu aktoriui nepatinka pjesė, arba vaidmuo, arba aš, tai jis vaidmens gali atsisakyti. Jeigu visi trys faktoriai tinka, tada žmogus ateina ir dirba. Mes su teatro direktoriumi dviese atliekame savotišką kastingą (juokiasi)“, - teatro užkulisius atskleidė A. Večerskis.
„Jos kurs moters-motinos paveikslą. Ši moteris yra ir komiška, ir tragiška. Šitos aktorės sugebės tai perteikti ir tikrai nenuliūdinsžiūrovų. Teatras yra mažytis šansas išnaudoti tai, kas tavyje slypi ir yra dar nepanaudota. Ramunė turi daugiau aktorinės patirties negu Inga, bet sceninės ir viešumo patirties abi turi po lygiai. Inga yra fantastiškai gamtos apdovanota aktorė. Ramunę mes matėme iš laidų, kuriasji gražiai vedė. Teatro scenoje ji yra tiesiog pilna vaivorykšte emocijų žėrinti moteris. Bendrauti su žiūrovais – joms tai visiškai natūrali būsena“, - garsias moteris lygina režisierius.
„Anot režisieriaus, spektaklyje yra penki vaidmenys ir visi jie pagrindiniai. Profesorius Edurado Kolombo ir jo žmona Marijon – tai etaloninė mūsų visuomemenės šeima. Bet jie turi amžinų problemų: dėmesio stoką, nesugebėjimą pasirinkti tarp veiklos ir šeimos, vyro santykių su moterimis ir amžinos meilės.
Spektaklio veiksmas neišeina iš vieno buto ribų, tačiau tai erdvė, kurioje netrūksta aistros ir tuo pačiu meilės šipulių. Į šeštą dešimtį įkopusio dėstytojo Eduardo jausmai dvidešimtmetei studentei Sarai sukelia nenuspėjamų veiksmų grandinę.
Išankstinės premjeros akimirkos-DELFI nuotraukų galerijoje: