„Seniai nebuvau klinikose, bet ten taip blogai... Atėjome su mažyliu prieš 9 val., nes buvome užsiregistravę lygiai 9 val. Viskas gerai, sako, kad mums reikia laukti prie 155 kabineto. Padėkoju, laukiame. Tai būtų nesvarbu, laukčiau ir 1 val., ir dar daugiau, bet mano vaikas nevaikšto, pyksta, nešioju jį ant rankų.
Netrukus užeinu paklausti, gal jau galėtų mus priimti. Išgirstu klausimą: „Jūs pas ką? Šitas daktaras atostogauja“. Kaip tai atostogauja? Juk mus prieš mėnesį užregistravo pas jį. Juk tai galėjo pasakyti bent registratūroje mums atvykus. Būtų užtekę: „Daktaro nėra, nelaukite“. Pavaduoti niekas jo negalėjo, nes vienas daktaras turėjo operaciją. Mūsų žiniomis, mūsų daktaras turėjo iš atostogų grįžti pirmadienį, o kodėl jo nėra – niekas nežino. Ateina vadovė – ji irgi nieko nežino. Nepykite, bet aš čia nekalta. Taip praleidome 2 val. klinikose“, – socialiniame tinkle apmaudo neslėpė ji.
DELFI susisiekus su I. Kvedariene, moteris papasakojo plačiau apie antradienio rytą įvykusią situaciją, po kurios ji nesulaikė ašarų.
„Vėliau aš išsikviečiau vadovę, kad paaiškintų žmonėms, kodėl taip nutiko. Bet ji stovėjo už to plastmasinio langelio, bandė kažką sakyti raudonuodama, o mes per tą langelį jos net gerai negirdėjome. Pasakiau, kad mes – ne gyvuliai ir klinika – ne zoologijos sodas. Paprašiau išeiti už tos užtvaros ir paaiškinti esamą situaciją. Jokios pagarbos“, – susijaudinusi kalbėjo pašnekovė.
Žinoma moteris augina du sūnelius – šešiolikmetį Joną ir devynerių Jorį. Jauniausias vaikas šeimoje yra neįgalus, todėl kiekviena Indrės diena yra kupina iššūkių.
Jaunėlis gimė anksčiau, nei buvo tikėtasi – septynių mėnesių. Kiek vėliau mažyliui buvo nustatytas itin retas Wolfo-Hirschhorno sindromas, kuris pasireiškė apsigimimais, stipriai sulėtėjusia ir sutrikusia raida. Šiuo metu berniukas nevaikšto, nekalba, todėl jam reikalinga nuolatinė priežiūra. O klinikose jam turėjo būti atlikta apžiūra dėl gomurio operacijos.
„Prisipažinsiu, net apsiverkiau iš pykčio. Buvo didžiulis stresas. Niekas nieko mums nepaaiškino. Buvau pirma, kuri turėjo apsilankyti konsultacijoje pas tą daktarą. Atėjome su siuntimu, registratūroje mums pasakė, kad viskas gerai, jog lauktume prie nurodyto kabineto. Iš pradžių buvo viskas įprastai, Joris buvo nusiteikęs gerai, bet vėliau ėmė pykti, todėl turėjau juo užsiimti, nešioti. Be manęs kartu sėdėjo dar viena moteris. Užėjus į kabinetą nieko nebuvo, ten tuščia. Visi kiti daktarai savo reikalais užsiėmę, niekas nieko nežino, sako, kad neva pasidomės. Tik gerokai vėliau priėjęs vienas darbuotojas ar praktikantas pasakė, kad tas daktaras atostogauja“, – pasakojo ji.
„Tai tarsi buvo pasityčiojimas. Pasijaučiau beviltiškoje situacijoje. Nuėjome iki registratūros, pasakiau, kad bent jie galėjo pasakyti, jog to daktaro nėra. Tuomet būtume nelaukę už tų durų. Net sunku kalbėti. Ta kita moteris taip pat užsiregistravo prieš mėnesį, sėdėjo su skaudančiu žandikauliu. Netrukus ėmė rinktis dar kiti pacientai. Visi pradėjome klausinėti, kodėl taip nutiko. Galiausiai mums pakvietė vadovę, kuri stovėjo už stiklo ir iš toli su mumis kalbėjo. Man tai pasirodė kaip nepagarba pacientams. Jai buvo sunku ateiti prie žmonių ir paaiškinti situaciją, ką mums toliau daryti, juk visi susirinkę buvo su skausmais. Buvau sukrėsta“, – prisipažino Indrė.
Laimei, kitos apžiūros drabužių kūrėjai ir jos vaikui neteks laukti mėnesį – klinikos berniuką su mama turėtų priimti kitą savaitę.
Dėl šios situacijos DELFI susisiekė ir su Kauno klinikų Komunikacijos tarnyba, kuri patikino, kad minima istorija jiems yra žinoma.
„Šiandien nutikusi situacija Veido ir žandikaulių chirurgijos klinikoje mums yra žinoma.
Įvykus nesusipratimui, antradienį gydytojas Tadas Keizeris turėjo laisvą dieną. Siekdami kuo greičiau išspręsti iškilusią situaciją ir suteikti reikiamą konsultaciją pacientams, kurie buvo atvykę numatytu laiku, buvo perorganizuotas klinikoje dirbančių kitų profesionalių gydytojų darbas. Atvykusių pacientų klinikos darbuotojai paprašė šiek tiek palaukti, kol kiti gydytojai sugrįš iš operacinių ir galės suteikti reikiamą informaciją bei konsultaciją. Mūsų žiniomis, keletas pacientų sutiko palaukti ir konsultacijos įvyko“, – pareiškė Komunikacijos tarnybos vyr. specialistė Eglė Audickaitė.
LSMUL Kauno klinikų atstovė patikino, kad šįryt nutikusi situacija itin nemaloni ne tik pacientams, bet ir gydymo įstaigai.
„Atsiprašome pacientų už patirtus nesklandumus ir laukimą. Dėsime visas pastangas, kad tokios situacijos daugiau nepasikartotų“, – viliasi pašnekovė.