Apie 14 val., Vilniuje, Ukmergės g., į avariją patekusį brangų ir Lietuvoje retą sportinį hibridą „BMW i8" vilniečiai greitai pastebėjo. Dar gegužę prie šio automobilio vairo sėdėjo dainininkė Oksana Pikul-Jasaitienė. Tačiau ir dabar pats verslininkas juokėsi išgirdęs klausimą, ar šis automobilis priklauso jam.
„Aš tikrai nekalbėjau (juokiasi) taip (apie tai, kad automobilis priklauso O. Pikul-Jasaitienei). Aš galiu tik apie avariją papasakoti. Važiavau autobusų juosta, nes galiu su juo. Prieš „Manekenų pasaulį“ išsuko automobilis ir jei būtų vaizdo registratorius, būčiau teisus, bet jau tingėjau aiškintis... Tačiau tas automobilis važiavo autobusų juosta, nors negalėjo. Aš nebenorėjau jam į galą trenktis, todėl spaudžiau stabdį, sukau vairą ir žiūrėjau, kokį tarpelį rasti ir pranerti.
Tiesiog norėjau išvengti didesnės nelaimės. Dabar tik durelės nusibrozdino. Nieko rimto nebuvo. Tokios smulkmenos, nors nespėjau visko apžiūrėti. Tačiau važiuoti šiuo automobiliu galiu“, – sakė jis.
Pasiteiravus, kodėl jis tikina, kad gali važiuoti viešajam transportui skirta juosta, verslininkas sakė, kad turėdamas šį automobilį turi nemažai privilegijų. „Važiavau autobusų juosta, nes su juo galiu važinėti autobusų juosta. Su šiuo automobiliu yra parkingai nemokami ir privilegijų yra“, – sakė jis.
Tiesa, kaip teigiama KET, Kelyje, pažymėtame kelio ženklu „Eismo juosta maršrutiniam transportui" ir (arba) raide „A", kitoms transporto priemonėms važiuoti šia eismo juosta draudžiama, išskyrus keletą išimčių, tarp kurių ir taisyklė, jog važiuoti gali elektromobiliai, jeigu eismo juosta pažymėta raide „A" ir elektromobilių simboliu.
Dar neseniai DELFI rašė, kad privilegijas arba lengvatas mažiau taršiems automobiliams nustato kiekviena savivaldybė atskirai. Tokios priemonės kaip važiavimas A juosta arba nuolaidos parkuojant automobilius mieste yra skirtos aplinkai draugiškų transporto priemonių plėtrai.