Su A. Issengel telefonu susisiekti nepavyko. Savo poziciją po teksto publikavimo naujienų portale DELFI ji pati išdėstė elektroniniame laiške:

„Jau buvo kažkada, kad papuoliau į tokią situaciją, kad patekau į didelį minusą dėl apsiskaičiavimo, todėl visus pinigus klientėms teko grąžinti iš savo kišenės. Tą ir darau, o ši panelė Edita, kuri neva negauna prekės ir pinigų – jai buvo pervesti pinigai už striukę, kurią užsakė prieš savaitę. Ir ne ligoninėse aš gulėjau, fantazijos, kaip matau, žmogui netrūksta. Jai buvo atrašyta ir pinigai grąžinti laiku. Kaip žinoma, LR grąžinimai daromi dviejų savaičių laikotarpiu, jai tiek laukti nereikėjo. Ji laukė 3 valandas“, – savo poziciją dėstė verslininkė ir dizainerė.

Ji teikia, kad po šios moters skundo pasijuto nepelnytai apkaltinta, todėl pati ketina kreiptis į policiją dėl klientės Editos poelgio. „Pažiūrėsim, kaip tada los ši moterėle“, – rašė ji laiške.

„Ir šiaip visiems žmonėm linkiu daugiau gyvenime pozityvo, nes toks jausmas kartais, kad jumyse teka ne kraujas o š...i atsiprašant. Kraupu“, – laišką baigė A. Issengel, taip pat palinkėdama sėkmės.

Avgustina Issengel

Penktadienio popietę DELFI pasiekė klientės Editos laiškas, kuriame ji džiaugiasi po informacijos paviešinimo pagaliau atgavusi pinigus.

„Ačiū labai, su jūsų pagalba A. Issengel šiandien grąžino man pinigus. O savo komentare ji rašo netiesą“, – rašė ji.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (81)