Visada domėjosi mada

Iki sukūrė šeimą V. Pliadytė-Jakutienė dirbo modeliu, tačiau net ir baigus karjerą domėjosi mada. Vėliau pagalvoti apie savo drabužių verslą ją paskatino ir merginos, kurios socialiniuose tinkluose pastebėjusios Vitos keliamas nuotraukas vis klausdavo, kur galima įsigyti tokių pačių drabužių.

„Galiausiai pribrendau ne tik minčiai, bet ir veiksmams turėti bei kurti kažką savo. Užtruko, kol suradau iš kur vežti drabužius. Pati skridau ieškoti tiekėjų tiek į Milaną, tiek į Stambulą. Drabužius vežuosi iš Italijos, Turkijos, Kinijos, Lenkijos ir Prancūzijos. Ir nors šiandien dar nesu šimtu procentų patenkinta tuo, ką radau, žinau ko siekiu“, - pasakojo ji.

Sunkiausia užduotis verslo pradžioje šou pasaulio atstovei buvo rasti patalpas, kuriose ji galėtų laikyti drabužius ir leisti klientėms juos matuotis. Fabijoniškių mikrorajonas pasirinktas dėl patogios vietos ir galimybės statyti automobilius šalia pastato.

Vilniuje tikrai nėra tokių didelių atstumų. Automobiliu greitai galima pasiekti bet kurią miesto vietą, bet būtent šias patalpas pamačiusi supratau, kad mano butikas bus čia. Juk pro langą matomas miškas, yra erdvi automobilių stovėjimo aikštelė ir pats kabinetas labai patogus, erdvus“.

Beveik prieš savaitę vykusiame butiko atidaryme dalyvavo tik artimiausios buvusios atlikėjos draugės ir klientės. Moteriškoje kompanijoje, kaip sako pati Vita, ji pakėlė šampano taurę ir pristatė savo prekes.

Didžiausia prekyba – internetu

Nors patalpos jau rastos ir įrengtos, daugiausiai perkančių „Dolce Vita“ butiko drabužius gyvena užsienyje. Tad nenuostabu, kad naujo verslo savininkei daugiausiai siuntų tenka siųsti į Didžiąją Britaniją, Ameriką ir Airiją. Ilgai bendraudama internetu su klientėmis scenos atstovė neslepia, kad ir susibičiuliauja, tačiau kartu apgailestauja, jog dėl laiko, kurį tenka skirti verslui, nukenčia dėmesys trims jos vaikams.

„Sunkiausia turbūt yra visoms operatyviai atrašyti. Per dieną gaunu bent kelis šimtus žinučių su užklausomis. Visus darbus kol kas darau pati kartais patikėdama vaikus mamai. Ji – mano didžiausia pagalbininkė ir patarėja. Jei atvirai, tikrai nežinau, ką be jos daryčiau.

Merginos dažniausiai klausia, ar bus didesnių dydžių drabužių. Jų visada yra. Iki pat XL dydžio, nes išsirinkusi drabužius perku visą jų liniją. Pati taip pat esu pagimdžiusi tris vaikus, todėl labai gerai žinau, ką reiškia kai dar iki atgaunamos puikios formos, norisi atrodyti gražiai. Dydis nėra svarbus. Svarbiausia mylėti save ir jaustis gražiai“, - sakė žinoma moteris.

Kainų kelti neketina

Daugiausiai investicijų pareikalavusios drabužių linijos iš pradžių V. Pliadytę-Jakutienę buvo privertusios dvejoti, ar tikrai verta pradėti verslą ir ar jis bus sėkmingas. Tačiau moterį greitai nuramino mama, pajuokaudama, jog jei ir nepavyks, abi jos turės drabužių iki pat gyvenimo pabaigos.

Šiame butike drabužių kainos svyruoja nuo 30 iki 90 eur. Ir nors yra keletas brangesnių drabužių, kainų Vita kelti neketina. „Pati mieliau rinkčiausi kokybiškas, tačiau ne tokias brangias penkias sukneles nei vieną dizainerio, kurią dėvėčiau nuolatos visą pusmetį“.

Kadangi klienčių ratas yra platus: nuo jaunų merginų iki senjorų, verslininkei padeda ir mamos Jūratės nuomonė. Dažnai, prieš įsigyjant naują kolekciją, jos žodis būna lemiamas.

Pasiteiravus, kokių artimiausių ateities planų turi žinoma moteris, ji tik nusišypsojo ir išdavė, jog kol kas nedrąsiai svajoja apie parduotuvę ir artimiausiu metu ketina plėtoti prekybą internetu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (196)