Užsukusi tokio amžiaus kūdikiams tinkamos arbatos į „Gintarinę vaistinę“ žinoma mama paprašė ją aptarnavusios darbuotojos į termosą įpilti karšto vandens. Ji paaiškino, kad namuose dingo elektra, o kūdikiui reikalinga pagalba paruošiant šilto gėrimo. Vaistininkės atsakas nebuvo lauktas ir malonus. Jautriai sureagavusi Gintarė visa istorija pasidalijo instagrame.
Greitai atsirado ir panorusių iš šios situacijos pasijuokti. Interneto turinio kūrėjai „Nešvankiai“ pasidalijo šio pasakojimo ištrauka, kurioje Gintarė kalba: „Gintarinėje vaistinėje“ paprašiau, kad užkaistų vandens į termosiuką, tai pasakė; ne, yra svarbesnių darbų. Brandi moteris, kuri pati turi vaikų ir turbūt anūkų.“
Čia taip pat matyti G. Albrichtės prierašas, kuriame ji teigia: „Atsakė, kad mano reikalams neturi laiko, jo neturi net pietums.“
Vaistinės atstovai atsiprašė
Po paviešinimo vaistinė išreiškė apgailestavimą dėl nepatogumų sukėlusio darbuotojos sprendimo.
„Apgailestaujame dėl susidariusios situacijos. Suprantame jūsų nusivylimą bei reakciją. Mums visada svarbu išgirsti abi puses, apie šią situaciją pasikalbėjome ir su jus konsultavusia vaistininke. Šiandien diena, o ypač rytas, išties neeilinė ir kebli visiems. Tikimės, kad tokių dienų pasitaikys kuo mažiau“, – rašoma Gintarės su „Delfi“ pasidalintoje vaistinės atstovų žinutėje.
Iš situacijos juokėsi žinomi soc. tinklų veikėjai
Kaip pasakojo Gintarė, šiai istorijos ištraukai pasirodžius instagrame, ji ėmė sulaukti žeminančių žinučių. Pašaipa kvepiančiam viešam pasisakymui ryžosi ir žinoma soc. tinklų nuomonės formuotoja, dažnai į kovą su patyčiomis stojanti Agnė Kulitaitė.
„Visiškai pritariu. Žmonės tapo absoliučiai savanaudiški, nulis empatijos, jokio supratimo. Užvakar paskambinau į polikliniką, maloniai pasisveikinau, pasakiau, kad norėčiau kebabo su pikantišku, užteks mažo… Žinot, ką atsakė? Kad nedarys. Ir padėjo ragelį. Vis dar neatsigaunu nuo tokio bendravimo, o moteris jau tikrai metuose, turbūt ir vaikų, anūkų turi, bet va, kebabo pagaminti nespėja“, – vieša žinute bei minėta vaizdo iškarpa pasidalijo A. Kulitaitė.
Neilgai trukus šis jos įrašas buvo pašalintas iš socialinės erdvės.
Nedrąsu prašyti pagalbos
G. Albrichtė neslepia – jaučiasi pažeminta. Anot jos, socialiniuose tinkluose patyčios siekiant surinkti „patiktukų“ – itin opi problema.
„Moku pasijuokti iš savęs, įvairių gyvenimiškų situacijų. Tačiau tai nėra parodija, tai yra bandymas sukurti apie mane tikrovės neatitinkantį vaizdą, sumenkinti mane. Jeigu būtų norėta sukurti parodiją, būtų įkeltas visas įrašas su prierašu, o jis buvo nukirptas. Ten parašyta, kad po audros atsikėlus buvo dingusi elektra, ir visa istorija buvo apie tai, kad aš važiavau į vaistinę vaikui pirkti arbatos. Tam, kad ji gertų skysčius. Ir paprašiau karšto vandens.
Man tikrai nepasirodė nenormalu nuvykus į vaistinę pasiteirauti pagalbos susirgus kūdikiui ir paprašyti karšto vandens tiek arbatai, tiek mišinukui. Mes gyvename rajone, tad iki degalinės toli. Nemačiau problemos vaistinėje, kur dirba medicininį išsilavinimą turintis žmogus, paprašyti padėti. Normalu, kad eidamas pirkti vaistų, eini ieškoti pagalbos. Bet atrodo, kad žmonės dabar yra tokie pikti, nori iš visko pasijuokti, pasityčioti, kad darosi baisu tos pagalbos prašyti. Nežinai, kada gali būti išjuoktas.
Ir mus dar stebina, kai gatvėje suklupęs žmogus nesulaukia pagalbos, tiesiog yra ignoruojamas. Kiek kartų pati esu sulaukusi prašymų padėti. Pavyzdžiui, sudegė kažkieno namas. Juk tada nepradedu tyčiotis, siūlydama eiti į labdaros fondą. Čia kalbama apie žmogaus vertybinį stuburą. Juk nevažiavau aš į automobilių servisą paprašyti, kad man užkaistų vandens ar sutvarkytų nagus“, – kalbėjo Gintarė.
Ji pasakojo, esą jos nepažįstantys, soc. tinkluose nesenkantys, tik „Nešvankiai“ iškirptą vaizdo įrašo dalį matę žmonės ėmė uždavinėti konteksto neatitinkančius klausimus, kodėl ši tiesiog nenusipirkusi vandens parduotuvėje, net grasino iškviesiantys Vaikų teisių tarnybos darbuotojus, dėl to, kad ji esą namuose neturinti vandens.