„Mane visada stebina tas noras „padarykim kitaip“. Ir tas „kitaip“ ne visada yra gerai, – Delfi laidoje „Jūs rimtai?“ kalbėjo S. Vaitulionis. – Ten šaržuojamas mūsų Vilnius, bet jis šaržuojamas taip... Juokinga taip, kad net verkt norisi. Ir mes turbūt prieš trisdešimt metų tabore tokio Vilniaus, ko gero, nematėme, ką ten rodo.“

Naujoji „Go Vilnius“ pristatyta sostinės reklama trunka 1 min 47 s. Ji padalintas į dvi dalis: pirmojoje rodoma, kaip Vilnių esą tikisi pamatyti jo nematę asmenys, antrojoje – kokia yra realybė. 

Komunikacijos specialistas, įvertindamas reklamos trukmę, atkreipė dėmesį ir į vieną detalę, kuri yra labai svarbi socialinių tinklų eroje. Jo teigimu, šioje vietoje taip pat padaryta didelė klaida.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (31)