Savo įrašu, patalpintu socialiniuose tinkluose, verslininkas sutiko pasidalinti ir su Delfi. Ž. Grigaitis pridūrė, kad tai yra jo asmeninis pastebėjimas ir sureagavimas į problemą.
„Pirmą kartą rašau viešą komentarą apie tai, kas įvyko šiandien Vilniaus oro uosto išvykime 09.00 val. skrydžiui į Varšuvą su LOT Airlines.
Visada buvau kantrus ir atlaidus klaidom ir situacijom, bet dabar tiesiog noriu pasakyti, sorry, kur mes gyvenam? Čia Lietuva? Nesimato niekaip, aptarnavimo kompanija BGS, ką jūs samdote, ar Vilnius yra Baltarusijos priemiestis, čia Vilnius, Lietuvos sostinė, jie aptarnauja LOT oro linijas (pasilieku teisę informuoti LOT Polish Airlines apie kokybės ground staff nebuvimą ir pan.).
Naujiena, kad su kavos puoduku (su dangteliu ir pan.), nupirktu išvykimo terminale, negalima jo neštis į autobusą, wow, naujiena! Visada buvo galima, dabar ne, nors į lėktuvą galima, bet, pasirodo, vairuotojas yra kaip Lietuvos Prezidentas. Na, jis neina žmonių takais, kuris nusprendžia, kiek silkių, keleivių tilps į autobusą ir ar verslo klasė, ar ir visi kiti gali stovėti sniegui sningant, ar ne. Jis turi laiko pakalbėti su visais aplinkui, bet antro autobuso , kuris turi stovėti, nėra, nes niekam neįdomu, jam neįdomu, ground staff neįdomu, mes visi nusikaltę, kad skrendam, kad visi netelpa.
Kam čia stengtis, nes visi išskris, o ar bus gera, ar bloga nuomonė. Ar jam įdomu, kad Lietuvos prieskonis bus liūdnas, ar geras, kam čia įdomu? Kaip ir šeimynai su vaikais skredant verslo klase iki Korėjos su LOT stovėti pūgoje ir laukti, kol Dievas vairuotojas padarys sprendimus savo, bet ne keleivių atžvilgiu.
Aš viską suprantu, kad yra problemų visur, bet kažkodėl Verslo klube visi tvarkosi super, patikra daro viską, ką gali, kad nebūtų problemų, bet toliau atrodo patenki į Ponų zoną – vairuotojų, krovikų ir pan., bet mes visi mokame jiems už tai, kad jie padarytų viską geriausiai.
Ponas Ministre Mariau Skuodi ir Vilniaus oro uosto vadovybe, laikas atkreipti dėmesį į sistemą ir kokybę, bet ne VIP terminalą. Mes visi tiesiog norim, kad kokybė būtų – už tai mes visi mokame. Yra passenger free, kuris turi užtikrinti, kad nei autobuso vairuotojas, nei kas kitas nebūtų aukščiau uz visus, bet dabar tai yra prabanga, nes Litcargus ar BGS savo kokybės standartus turėtų derinti su atsakingomis institucijomis. Vairuotojas net nežino, ar jis yra Lietuvoje, ar jis turi galiojančias teises.
Tikiu, kad visi dirba savo atsakingą darbą ir linkiu, kad Lietuvos vartai būtų svetingi, o ne pilki ir susiraukę, kaip autobusų vairuotojai su netvarkingais tualetais atvykimo terminale. Linksmų švenčių visiems ir saugių kelionių aplink pasaulį ir ne tik“, – rašė Ž. Grigaitis.