Džiugia naujiena žinoma moteris ketvirtadienį pasidalijo socialiniuose tinkluose. Ji teigė, kad įvyko stebuklas tada, kai ji to mažiausiai tikėjosi.

„Po 5 savaičių man pavyko susigrąžinti savo IG paskyrą! Visi jau sakė, kad nebeverta bandyti, aš pati jau nebeturėjau jokių vilčių, susikūriau naują paskyrą ir... Šiandien ryte mane pasitiko naujienos, kad mano anketa vėl aktyvi.

Suprantu, kad žmonėms, kurie nevysto šios paskyros, gali nesuprasti visų emocijų, bet po 10 metų nuoseklaus, kasdienio darbo viską prarasti buvo beprotiškai skaudu. Juk čia ir kontaktai, ir prisiminimai, asmeninis dienoraštis ir 60 tūkst. auditorija... Atrodė, tokia neteisybė viso to netekti, bet, kai susitaikiau, paleidau viltis... Įvyko stebuklas. Esu labai laiminga ir dėkinga visiems, kas taip stipriai palaikė šios situacijos metu!“, – rašė D.Schukowski.

„Delfi“ primena, kad D. Urbanaitė-Schukowski neseniai pasidalijo itin nemalonia patirtimi. Žinoma moteris teigė, kad buvo panaikintas jos instagramo profilis, kartu su nuosekliu, 8-eris metus kurtu turiniu.

Savo nemalonia patirtimi D. Urbanaitė-Schukowski savaitgalį pasidalijo socialiniuose tinkluose su sekėjais.

Help! Mielieji, IG panaikino mano „Instagram“ profilį, dėl, pasak jų, pažeistų „Instagram“ taisyklių. Gal kas susidūrę, gal turite įžvalgų, ką daryti?“ – į bičiulius kreipėsi žinoma moteris.

Kiek vėliau ji pasidalijo dar vienu įrašu, kuriame teigė praradusi instagramo anketą, kurioje buvo įdėtas jos visas 8-erių metų darbas ir kurtas turinys.

„Tai – labai skausminga patirtis, su kuria dar nesusitaikau. Viltį senąjį profilį atgauti dar turiu (nors ir nedidelę), tad kol kas naujo profilio nutariau nekurti ir kviečiu bendrauti per „She is Glowing“ „Instagram“ paskyrą. Tad, jei netyčia šio profilio dar nesekate, draugaukime ir ten!“ – rašė D. Urbanaitė-Schukowski.

Po šiuo savo įrašu verslininkė sulaukė daugybės palaikymo, moterys pasakojo, kad ir joms buvo nutikusi panaši situacija.

„Buvo man nutikus grynai tokia pati situacija prieš kelis metus, kai tiesiog atjungė mane nuo paskyros, nes pažeidžiau community rules. Įtariu, kad tada buvo kažkas su covid susiję, nes kiekvieną pasisakymą apie jį labai sekdavo ir blokuodavo. Tačiau nesuprantu pati kaip, bet atgavau. Visą mėnesį per visur rašiau customer service, prašiau draugų, kad irgi rašytų kažkaip per sistemą, kad viskas su mano account ok. Tai nežinau, kas padėjo. Šiaip crazy, kad bet kada gali atjungti“, – rašė viena iš D. Urbanaitė-Schukowski pažįstamų feisbuke.

„Iewa Swan buvo praradusi ir keli kiti bičiuliai. Gera naujiena, kad pavyko atgauti visiems. Tik užtruko ilgokai“, – rašė dar viena moters sekėja.

„Užjaučiu, Dovile, ir tikiu, kad tikrai pavyks atgauti profilį. Mano draugei buvo nutikusi tokia pat situacija ir galiausiai viskas susitvarkė gerai“, – palaikymą išreiškė D. Urbanaitė-Schukowski pažįstamos moterys.

„Delfi“ D. Urbanaitė-Schukowski teigė, kad ši nemaloni situacija nutiko penktadienio vakarą, kai įėjusi į savo instagramo anketą pamatė, jog ji – uždaryta.

„Atsidariusi negalėjau iš to lango išeiti, uždaryti ar atmesti. Vienintelis dalykas, kas buvo leidžiama, paspaudus tą sprendimą apeliuoti. Pamačius tokį pranešimą, kilo didžiulis šokas, taigi, pirmoji reakcija, iš karto paspausti tą mygtuką „apeliuoti“.

Natūralu, kad taip padariau ir aš. Kiek vėliau parodė, jog šį sprendimą apeliavau, tačiau susisiekus su specialistais, kurie gelbėja tokias anketas, jų pirmas klausimas buvo: „Tikiuosi, kad neapeliavote?“. Pasirodo, geriau to mygtuko spausti nereikėtų skubėti. Dabar „Meta“ atstovai apeliaciją peržiūrės ir, jei paskyra tikrai pažeidė kažkokias taisykles, ją pašalins visam laikui. Vienintelis kelias atgauti anketą bus teisinis, o, patys suprantame, ką reiškia eiti teisiniu keliu su „Meta“, – sakė D. Urbanaitė-Schukowski.

Vis dėlto pozityvumo neprarandanti žinoma moteris juokdamasi teigė, kad blogiausi dalykai nutinka pačiu netinkamiausiu metu. Ne išimtis ir ši situacija. Penktadienio vakarą niekas nebedirbo, tačiau ji vis tiek puolė ieškoti pagalbos, vildamasi kuo greičiau susigrąžinti prarastą anketą.

„Noriu akcentuoti, kaip svarbu nesudėti visų kiaušinių į vieną lizdą. Labai džiaugiuosi, kad jau ilgą laiką auginau „She Is Glowing“ paskyrą, dėjau daug pastangų ir į savo feisbuko, „LinkedIn“ paskyrų kūrimą. Taigi, jaučiau, kad vis tiek nėra taip, jog absoliučiai viskas dingo. Žinau, kad daugelis kūrėjų turi vienintelę savo pagrindinę paskyrą, tokiu atveju yra tikrai daug sunkiau“, – sakė verslininkė.

Ji neslėpė, kad pamačiusi panaikintą instagramo anketą iš karto parašė žinutę savo feisbuke, kreipėsi į „She Is Glowing“ bendruomenę su klausimu, ar žmonės yra susidūrę su panašiomis situacijomis ir ką daryti toliau, nutikus tokiems atvejams.

„Atsakymų pradėjau ieškoti ir internete. Žinoma, prognozės praktiškai yra vien tik liūdnos. Sakoma, kad yra žmonių, kurie skelbiasi galintys padėti, bet dažnai, šiuo atveju, jie yra skemeriai, taigi, kreipiantis į tokį asmenį anketos galimai išvis nebeatgausi.

Kai kurie bendruomenės nariai ir mano sekėjai pradėjo rekomenduoti specialistus, tačiau nuomonės irgi buvo prieštaringos. Vieni siūlė, kiti sakė, kad tas pats žmogus yra skemeris ir ragino nepasitikėti. Jaučiausi visiškai pasimetusi. Daug kas patarė kreiptis į „Metą“, bet jų darbuotojai asmeniškai nekomunikuoja, prie jų neprisibelsi. Buvo ir tokių, kurie patarė verifikuoti savo feisbuko profilį, tada pasakojo, jog yra galimybė susisiekti su support’u. Iš esmės, visi, su kuriais kalbėjau, bandė tai ir padaryti. Kai kuriems pavyko, bet dažnu atveju tiesiog kalbi su dirbtiniu intelektu ir tai veda į nieką“, – sakė žinoma moteris.