Praėjusiais metais augo ir garsius nuomonės formuotojus atstovaujančios agentūros komanda, ir pajamos. Prie pajamų augimo stipriai prisidėjo faktas, kad agentūra šiandien atstovauja ne tik talentus, bet nuomonės formuotojų rinkodaroje dirba 360 laipsnių kampu – kuria strategijas, kuruoja kampanijas, prekių ženklams parenka labiausiai tinkamus nuomonės formuotojus bei atliepia kitus, įmonėms aktualius poreikius.
„Agentūros „Personal“ komanda – ne tik su organizaciniais klausimais dirbančios kolegės, bet ir mūsų atstovaujami nuomonės formuotojai, kuriuos esu mieliau linkusi vadinti talentais. Man itin svarbus asmeninio ryšio kūrimas, jį kuriame tarp talentų ir klientų, talentų ir partnerių bei talentų tarpusavyje. Tikiu, kad stiprus ryšys yra pamatas puikiems rezultatams“, – teigė talentų agentūros įkūrėja ir vadovė Magdalena Sabalė.
Trečiadienio vakarą ši komanda minėjo ne tik vidurvasarį, bet ir dar kelias progas – vienos iš atstovaujamų nuomonės formuotojų Astos Meschino gimtadienį, iki detalių apgalvotą ir ką tik pasirodžiusį agentūros internetinį puslapį bei įvaizdinį komandos talentų video klipą. M. Sabalė pažymi, kad jį sukurti vėlgi pasitelkė talentus – muziką kūrė išskirtinį braižą turintis elektroninės muzikos prodiuseris, didžėjus Liudas Lazauskas–Roe Deers, o įgarsino – „Sidabrinės gervės“ laureatė Gabija Jaraminaitė. Šį klipą jau galima pamatyti agentūros internetiniame puslapyje ar socialiniuose tinkluose.
„Per daugiau nei septynerius darbo su talentais metus vis labiau įsitikinu, kad geriausi rezultatai nuomonės formuotojų rinkodaroje ateina, kai vertinamas autentiškumas, kūrybiškumas ir, žinoma, asmeniškumas. Eroje, kuomet visi kalba apie technologijas ir dirbtinį intelektą, asmeniškumas tampa jungiamąja grandimi, kuriančia ryšį tarp žmonių“, – teigė M. Sabalė.
Anot Magdalenos, tokiomis vertybėmis remiasi ir jos įkurta talentų agentūra.
„Apie asmeniškumą yra „Personal“ prekės ženklas – tiek autentiško ryšio kūrime su klientais, tiek mūsų rūpesčiu talentams. Net mūsų logotipe užkoduoti esminiai to elementai – neišsemiamą potencialą simbolizuojantis begalybės ženklas, rūpestį talentais atspindintis 360 laipsnių apskritimas ir talentą pažyminti žvaigždė. Visi šie elementai mums leidžia kurti išskirtines kampanijas“, – teigia M. Sabalė.
Renginio metu žavi kompanija mėgavosi restorano ruoštais patiekalais ir planavo, kuo savo bendruomenę, klientus ir partnerius džiugins likusį sezoną.
„Žinau tik viena – stengsimės ir toliau puoselėti savo asmeniškumą ir autentiškumą tam, kad savo išskirtinėmis savybėmis ir talentais džiugintume tuos, kurie aplink“, – apie planus kalbėjo M. Sabalė.
Komanda džiaugėsi, kad restoranas specialiai šiam vakarui suorganizavo prekės ženklo logotipo spaudą ant ledų. Tai, įmonės žiniomis, buvo vienas pirmųjų tokio tipo eksperimentų su ledais.
Viena iš vakaro vinių tapo ir netikėtas Elenos Puidokaitės muzikinis pasirodymas. Nors atlikėja jau daugelį metų atsisako dainavimo galimybių, šįkart ji padarė išimtį ir sudainavo savo legendinį hitą „Mergaitės nori mylėt“ gimtadienį neseniai minėjusiai A. Meschino.
Po vakarienės visa komanda šventę tęsė „Midsummer Vilnius“ koncerte, kuriame grojo elektroninės muzikos prodiuseris, didžėjus L. Lazauskas–Roe Deers kartu su maestro Modesto Pitrėno diriguojamu festivalio orkestru.
Įsimintino vakaro akimirkos – galerijoje: