Verslininkė ir nuomonės formuotoja V. Siegel neretai gerbėjus stebina savo subtiliais, iki detalių apgalvotais įvaizdžiais. Ne paslaptis, kad ji dažnai puošiasi ir garsių dizainerių bei prabangių prekinių ženklų drabužiais ar aksesuarais, kurie iškart patraukia smalsuolių dėmesį ir kviečia pasvarstyti – kiek visa tai kainuoja?
Viktorija jau ne kartą parodė, kad visa tai, kuo ji puošiasi kasdien, o gal ir tik ypatingomis progomis – tai jos sunkaus darbo vaisius. Neseniai žinoma moteris įsigijo išties prabangią „Hermes“ rankinę, kurios kaina Europoje, anot Madisonavenuecouture.com, siekia nuo 8 650 iki 10 300 eurų.
Pasidovanojusi sau ypatingą dovaną, V. Siegel jos išpakavimo akimirka pasidalijo Instagrame. Socialinių tinklų žvaigždė teigė, kad toks moteriškas savęs pasilepinimas – jai labai malonus.
„Kaip gera kartais taip moteriškai pačiai save palepinti!“, – rašė Viktorija.
Nors ir sakoma, kad skoniui draugų nėra, V. Siegel moteriškoji auditorija į naująjį Viktorijos pirkinį sureagavo labai teigiamai.
„Kokia graži“, – rankinę gyrė viena sekėja.
„Svajonių rankinė“, – teigė kita.
„Tobula“, – rašė gera Viktorijos bičiulė Monika.
Prabangus Viktorijos gyvenimas viešojoje erdvėje aptarinėjamas gana dažnai. Jau anksčiau portalas „Delfi“ pastebėjo, kad socialiniuose tinkluose skelbiamose akimirkose moteris neretai būna užfiksuota įvairiuose pasaulio kampeliuose, o ją puošia išskirtiniai aksesuarai ir įvairios stiliaus detalės.
Savo verslą įkūrusi nuomonės formuotoja, panašu, tikrai gali leisti sau mėgautis prabangos prekėmis. Pavyzdžiui, jos rankas jau kurį laiką puošia įspūdingas „Hublot“ laikrodis, kurio kaina – apie 17 tūkst. eurų ir „Cartier“ bei „Van Cleef & Arpels“ apyrankės. Jų kainos prasideda nuo 5 tūkst. eurų.
Socialiniuose tinkluose galima pajusti ir V. Siegel puikų skonį derinant drabužius. Ją yra papuošęs „Dior“ kostiumėlis, kurio vien šortų kaina prasideda nuo 1,8 tūkst. eurų, moteris dažnai vilki „Celine“ prekės ženklo drabužius.
Dar labiau nei įvairūs drabužiai ir aksesuarai Viktorijos gerbėjus dažnai stebina prabangios jos kelionės. Neseniai žinoma moteris atostogavo San Tropeze ir ten apsistojo viloje, kurios vertė siekia beveik 5 mln. eurų.
V. Siegel socialiniuose tinkluose išgarsėjo dar būdama labai jauna. Dabar žinoma moteris sėkmingai vysto prekinį ženklą bei nuosavą verslą, kuria savo asmeninį įvaizdį ir įvairų turinį socialiniuose tinkluose.
Viktorija ne kartą yra sakiusi, kad už viso to, kad viešumoje atrodo lyg tobulas sapnas, dažnai slypi ir visai kitokia pusė – apkalbos, smerkiantys komentarai ar net bjaurus pavydas bei noras pakenkti.