Septynios tonos fejerverkų turėjo garantuoti įspūdingą reginį, bet kaip ir visa Australijos ekonomika, taip ir jie pasirodė esantys ekonomiški. Turistų taip lankomas Sidnėjus stengėsi, kad visi pamirštų, kas neseniai buvo nutikę, siekė parodyti pasauliui, kad Australija gali susidoroti su visais iššūkiais.
Gaila, bet Kalėdų ir Naujųjų metų prekyba Australijoje nebuvo įspūdinga ir ekonomikos žinovai prakalbo apie rimtesnes nei buvo galima manyti rinkos problemas. Stagnuojanti Kinijos rinka stipriai smogė Australijos kalnakasybos industrijai ir mažesnės kasyklos yra priverstos užsidaryti.
Prabangūs vakarėliai, kurie neretai buvo organizuojami geriausiuose Melburno viešbučiuose ar restoranuose, praktiškai liko tušti arba buvo priversti stipriai mažinti kainas, nes neliko turtingų kinų turistų, o vietiniai pasirinko kitus šventimo būdus ir privačius vakarėlius.
Daug žmonių buvo galima sutikti tiesiog gatvėse ar parkuose, nes nuo 18 valandos viešojo transporto bilietai buvo nemokami. Žinant, kad alkoholio vartojimas Australijoje plačiai paplitęs, o alus ir vynas nelaikomi stipriu alkoholiu, taip norima išvengti neblaivių vairuotojų keliuose.