Lietuviškos kosmetikos „Uoga Uoga“ naujos parduotuvės atidarymo prekybos centre „Ozas“ vakare buvo galima išvysti Rytų kovos menų sportininkę Veroniką Montvydienę, dainininkę Donatą Virbilaitę, miuziklų žvaigždutę Kristiną Radžiukynaitę, žvaigždžių stilistę Rūtą Morozovienę, modelius Svajūnę Jackūnaitę ir Gintarę Dainytę, tinklaraštininkes Kamilę Kanapeckaitę, Inidę Jasnauskaitę, advokatę Eglę Mockienę ir kt.

Grožio vakarą vedė televizijos laidų vedėja Justė Žičkutė. Prie didžėjaus pulto dirbo ir renginio nuotaiką kūrė vokalistė ir ilgametė didžėja Indrė Šiliauskaitė, rašoma organizatorių pranešime spaudai.

Renginio metu žinomoms moterims buvo pristatytos šio ženklo naujienos – mineralinės pudros.

Kaip sakė vakaro vedėja J. Žičkutė, bene kasdien sedėdama grimerinės kėdėje yra atkreipusi dėmesį, jog vizažistės kaip vieną iš makiažo priemonių, tiksliau skaistalus, naudoja būtent lietuvių gamintojų.

„Kiek teko kalbėtis su kitomis laidų vedėjomis ar bičiulėmis, daugumą jų jau yra išbandžiusios lietuvišką natūralią produkciją ir maloniai nustemba, kad ji gali būti tokia pat efektyvi kaip ir tarptautiniai prekės ženklai.

„Pati naudoju mineralinę birią pudrą: oda tampa vienodo atspalvio, tačiau neapsunkusi ir nematyti „kaukės efekto“. Man labai svarbu, kad makiažas ne pakeistų, bet išryškintų mano veido bruožus ir tuo pačiu suteiktų jaunatviškos, švytinčios odos efektą. Tikiu, kad būtent tokią užduotį atlieka natūraliu pagrindu sukurta dekoratyvinė kosmetika. Beje, tokia kosmetika draugiškesnė ne tik mūsų odai, bet ir aplinkai. Šiais laikais, manau, tai yra vienas iš svarbiausių geros kosmetikos atributų“, – mano televizijos laidų vedėja.

Justė sakė neretai sulaukianti komplimentų dėl sveikos ir lygios veidos odos.

„Skeptikai gali sakyti – lengva tau kalbėti, kai esi vos 25-erių. Patikėkite, net tokio amžiaus merginos varsto kosmetologų duris turėdamos didelių veido odos problemų. Tikiu, kad džiaugtis gera veido odos būkle galiu ne tik dėl genų, bet ir sveiko gyvenimo būdo. Jau seniai pamiršau, ką reiškia bulvių traškučiai, greitas maistas ir valgymas naktį. Beveik nevartoju alkoholio, nerūkau. Visa tai yra pirmieji ir, ko gero, esminiai žingsniai, kurie prisideda ne tik prie malonios išorinės išvaizdos, bet ir darnos su savimi“, – įsitikinus J. Žičkutė.

Žinoma mergina sakė, kad namuose jai pačiai yra tekę pasidaryti ir išbandyti kokosų aliejaus kaukę plaukams.

„Instrukcija paprasta – masažuojamaisiais judesiais įtrinti aliejų į plaukų šaknis, po to paskirstyti per visą plaukų ilgį. Tada iššukuoti plaukus, apvynioti juos maistine plėvele ir rankšluosčiu. Po pusvalandžio iššsiplauti galvą šampūnu. Sako, kad po mėnesio plaukai sustiprės, taps elastingi, blizgantys. Nepatingėkit, nes grožis reikalauja ne tik aukų, bet ir laiko”, – šypsodamasi savo grožio patarimais dalijosi J. Žičkutė.

Renginyje dalyvavusi V. Montvydienė sakė, kad jai buvo labai įdomu sudalyvauti grožio dirbtuvėlėse ir pasigaminti lūpų dažus.

„Buvo smagu bent porai minučių pasijusti kosmetikos kūrėju“, – sakė sportininkė ir šokėja. Pasak Veronikos, jos grožio paslaptis labai paprasta: neapkrauti odos dideliu kosmetikos kiekiu kasdien, leisti jai gerai pailsėti atostogų metu ir šiltuoju sezonu, taip pat geras odos valymas ir, žinoma, viso organizmo poilsis.

Aktorė ir dainininkė K. Radžiukynaitė prisipažino esanti tikra lietuviškos kosmetikos produkcijos gerbėja.

„Džiaugiuosi galėdama naudoti natūralią kosmetiką. Tai ne tik madinga, bet ir labai sveika, – net neabejoja Kristina. - Žaviausia jaučiuosi tuomet, kai geriu daug vandens, esu gerai išsimiegojusi ir pailsėjusi. Nuovargis ir įtampa yra didžiausi grožio priešai“.

Ne itin dažnai Lietuvoje būnanti dainininkė D. Virbilaitė sakė, jog grįžusi namo vis dažniau pastebinti, jog perka tik lietuvšką kosmetiką. „Mane žavi kokybės ir kainos santykis. Mėgstu natūralumą ir nenaudoju didelio kiekio kosmetinių priemonių, tad mūsų šalyje gaminami kokybiški produktai vis dažniau papildo mano kosmetinę“, – prisipažino Donata.

Renginio akimirkos:

Pasak lietuviško kosmetikos prekės ženklo įkūrėjos Lenos Sokolovskos, per aštuonerius metus „Uoga Uoga“ iš mažos salelės tapo atskira parduotuve prekybos centre, produktų pakuotės iš plastikinių keičiamos į stiklines, asortimente atsirado linijų, skirtų kiek vyresnėms moterims.

Pažymėti „Cosmos Organic” ženklu lietuviški produktai keliauja į tokias valstybes, kaip Vokietija, Suomija, Beniliukso šalys ir kt.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)