„Idėja yra priešinga nei rezultatas. Vaikai verkia žiūrėdami, nors užsakovai, matyt, norėjo gero", – DELFI sakė A.Lydeka.

Jo teigimu, vietoj geros idėjos, kad šia socialine reklama būtų atkreipiamas dėmesys į vaikų smurtą, ji yra smurto propagavimas.

Pašnekovas baiminasi, kad pirmą kartą reklamą pamatę mažamečiai išsigąsta ir apsiverkia, o vėliau tai gali priimti kaip normą.

Ši socialinė reklama rodoma per Lietuvos televiziją. Joje kelerių metų mergaitė iš pradžių kalbinus ant kėdės sėdintį pliušinį meškiną vėliau jį pradeda kumščiuoti ir įžeidinėti.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją