Naujausias įmonės bandymas įžengti į turizmo rinką - nuotykinio turizmo platforma pavadinimu „Aribnb Adventures“. Šiuo projektu įmonė tęsia savo turų paslaugą „Airbnb Experiences“, kurią pristatė dar 2016 metais. „Adventures“ platforma siūlys daug sudėtingesnių daugiadienių kelionių, kuriose šeimininkai taps turų gidais, organizuojančiais maršrutus, apgyvendinimą, maitinimą ne didesnėms nei 12 asmenų grupėms, ketvirtadienį pranešė bendrovė savo pranešime spaudai.
„Airbnb“ siekia diversifikuoti savo verslą artėjant IPO, kuris manoma, įvyks 2020 metais. Būsto nuomos įmonė neseniai pažadėjo tapti universalios („nuo taško iki taško“) kelionių platforma, kuri, be savo tradicinio būsto dalijimosi verslo, siūlytų tokias paslaugas kaip viešbučių rezervavimas, turai ir galbūt net skrydžiai.
San Fransiske įsikūrusi bendrovė savo veiklą pradėjo 2008 metais, įtikinusi milijonus žmonių atverti savo namus pašaliečiams. Dabar daugiau nei dešimt metų veikianti 31 mlrd. JAV dolerių vertinama bendrovė gali pasiūlyti nakvynę per 6 mln. būstų įvairiausiuose pasaulio miestuose. Neseniai platforma įžengė ir į prabangaus nekilnojamojo turto valdą, kur perėmė dešimt „Rockefeller Plaza“ pastato Niujorke aukštų.
Anot „Airbnb“, jos naujosios „Adventure“ programos kaina gali svyruoti nuo 79 JAV dolerių už vieną nakvynę iki 5 000 dolerių už 10-ies dienų kelionę.
„Airbnb“ yra viena iš įmonių, konkuruojančių dėl tarptautinės nuotykių kelionės rinkos dalies, - šią rinką Nuotykių kelionių prekybos asociacija (Adventure Travel Trade Association) įvertino beveik 700 mlrd. dolerių 2017 metais. „Bookings Holding Inc.“ 2018 metais pristatė „Booking Experiences“ paslaugą, o startuoliai, tokie kaip „GetYourGuide GmbH“, „Vayable Inc.“ ir „Peek Travel Inc.“, taip pat padidino rizikos kapitalą savo nuosavoms kelionių rezervavimo svetainėms ir programėlėms. Tačiau platforma „Airbnb Adventures“ yra išskirtinė, tokios nerasite nei viename rezervavimo tinklalapyje, tikino bendrovė.