„Barclays“ apklausos duomenimis, su vadinamąja „šrinkfliacija“ susidūrė aštuoni iš dešimties pirkėjų, o daugiau nei ketvirtadalis pastebėjo, jog produktų pakuotės sumažėjo daugiau nei dvigubai – dažniausiai užkandžių, įskaitant sausainius ir saldainius.
2024.09.08 21:08
Britų pirkėjai pastebi dvigubą „šrinkfliaciją“: pakuotė susitraukė, o kaina išliko tokia pati arba net padidėjo
(1)matomas ir „lūpdažio efektas“
Bloomberg
FOTO: | Shutterstock
Jungtinės Karalystės vartotojai jau pastebi dvigubą „šrinkfliaciją“, „traukfliaciją“ arba „nematomą pabrangimą“ (angl. „shrinkflation“), kai tokių produktų kaip šokoladas ir traškučiai pakuočių dydis susitraukia kelis kartus, kol tiekėjai stengiasi apsaugoti savo uždirbamą pelną.