„Ferrari“, kurią kontroliuoja Agnellių šeimos investicinės įmonė, „Exor NV“, dabar prognozuoja, kad jos pakoreguotas pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją 2020 metais sieks nuo 1,075 mlrd. eurų (1,27 mlrd. JAV dolerių) iki 1,125 mlrd. eurų, pirmadienį pranešė bendrovė. Palyginimui, gegužę buvo prognozuotas 1,05–1,2 mlrd. eurų pelno rodiklis.
Prabangių automobilių gamintojos sprendimas pakoreguoti prognozuojamo pelno diapazoną – jau kartą šiais metais sumažinus prognozes, – rodo, kad net garsiausi pasaulinių prekių ženklai išgyvena didelį spaudimą. Vis dėlto brangių, aukštos klasės automobilių gamintoja pademonstravo geresnius rezultatus nei paprastesnės klasės keleivinių transporto priemonių gamintojos, kurių pardavimai ženkliai smuko. „Ferrari“ vis dar yra įsitikinusi, kad jai pavyks atsigauti jau antrąjį metų pusmetį, visų pirma, dėl savo stipraus užsakymų portfelio.
„Ferrari“ akcijų vertė pirmadienį 13.56 val. Milane kilstelėjo 2,1 procento. „Ferrari“, kaip ir „Tesla Inc.“, yra viena iš nedaugelio automobilių gamintojų, kurių akcijos šiais metais brango.
Italijos bendrovė, kuri per karantiną nemažino atlyginimų savo darbuotojams, pranešė apie pakoreguotą 124 mln. eurų antrojo ketvirčio EBITDA (pelną iki palūkanų, mokesčių, nusidėvėjimo ir amortizacijos), kuris sutapo su analitikų prognozėmis (123,5 mln. eurų). Bendrieji pardavimai siekė 571 mln. eurų, palyginus su prognozuotais 574,4 mln. eurų. Grynasis pelnas sudarė 9 mln. eurų, daugiau nei prognozavo analitikai – 2,3 mln. eurų.
Tiekiamų automobilių apimtys, lyginant su analogišku praėjusių metų ketvirčiu, sumažėjo beveik perpus, tam įtakos turėjo COVID-19 pandemijos sukelti trikdžiai. Pirmuoju minėto laikotarpio etapu „Ferrari“ laikinai sustabdė gamybą, darbus nutraukė ir prekybos tarpininkai. Dėl pandemijos poveikio tiekėjams bendrovė taip pat buvo priversta atidėti savo naujausio daug pelno žadančio modelio, „SF90 Stradale“, gamybą visu pajėgumu.
Naujausiomis „Ferrari“ prognozėmis, visų metų pajamos turėtų siekti per 3,4 mlrd. eurų, palyginti su ankstesniu 3,4–3,6 mlrd. eurų orientyru.
Per 2019 metus bendrovė pristatė rekordinį naujų modelių skaičių, tarp jų ir „Roma Coupe“, su 620 AG varikliu. Tai padėjo bendrovei pirmą kartą pagerinti pardavimus iki daugiau nei 10 000 vienetų per metus.