Technologijų sektoriaus milijardierius ir vienas iš „SoftBank Group Co.“ steigėjų sukėlė tikrą siautulį tarp pirkėjų, pažadėjęs išdalyti 10 mlrd. jenų (88 mln. JAV dolerių) nuolaidų „PayPay“ - naujos skaitmeninės mokėjimų programėlės, kurią pristatė mobiliojo ryšio operatorės padalinys, - vartotojams. Kampanija siūlo 20 proc. nuolaidą pirkiniams atrinktose mažmenininkėse, be to, kas dešimtas „Softbank“ vartotojas turi galimybę susigrąžinti visą sumą. Nuolaidos negali viršyti 100 000 jenų (apie 777 eurus) vienam sandoriui.

Rinkodaros kampanija, siūlanti galimybę pigiai apsipirkti per patį kalėdinių pirkinių įkarštį, pakurstė vartotojų susidomėjimą tokiomis elektroninėmis mažmenininkėmis kaip „Big Camera Inc.“.

Džiūgaujantys vartotojai giriasi pasinaudoję didžiulėmis nuolaidomis ir per programėlę įsigiję įvairiausių aukštos kokybės technologijų sektoriaus prekių, nuo „Mac“ nešiojamųjų kompiuterių iki „Sony“ televizorių ir „Nintendo Switch“ konsolių. Kampanija buvo pradėta gruodžio 4 dieną.

„Įsigijau „iPad Pro“ planšetę per „PayPay“, o mano tėvai – („Microsoft“) „Surface“ kompiuterį, ir tiek aš, tiek mano tėvai susigrąžinome visą sumokėtą sumą. Neįtikėtina, kaip pasisekė!“, - rašė vienas „Twitter“ tinklo vartotojas. „Pagaliau supratau, kodėl prie „Big Camera“ tokia apgultis“, - rašė kitas vartotojas, pridėjęs vadinamąją ekrano nuotrauką su 100 000 jenų grąžintina suma už 104 544 jenas kainavusį pirkinį.

„Big Camera“ akcijų vertė viršijo platesnį Japonijos ekonomikos „Topix“ indeksą 15 procentų, nuo tada, kai lapkričio 22 dieną buvo paskelbta apie planuojamą kampaniją. Tarp kitų įmonių, palaikančių „PayPay‘ programėlę, minimos būtiniausių prekių parduotuvių operatorė „FamilyMart UNY Holdings Co.“, elektronikos mažmenininkės „Yamada Denki Co.“ ir „Joshin Denki Co.“ bei kelionių operatorė „ HIS Co.“.

„PayPay“ nuo kampanijos pradžios yra dažniausiai kasdien pakraunama programėlė Apple“ įrenginiuose šalies mastu, rodo duomenų tyrimo bendrovės „Sensor Tower“ duomenys.
Ji buvo paleista bendradarbiaujant su „Yahoo Japan Corp.“ ir didžiausia Indijoje skaitmeninių mokėjimų bendrove „Paytm“, kuri tiekė „Quick Response“ (QR) mokėjimų technologijas.

„Softbank“ ketina pasinaudoti naujuoju japonų verslu kaip platforma pradėti teikti panašias paslaugas pasauliniu mastu, liepą skelbė „Bloomberg News“ cituodama šaltinius, artimiau susipažinusius su šia tema. „Yahoo Japan“ ir „Paytm“ vertina „SoftBank“ kaip vieną iš savo didžiausių investuotojų.

QR kodai faktiškai tampa elektroninių mokėjimų standartu beveik visoje Azijoje, tik Japonijoje sunkiai pavyksta pasivyti konkurentus, nes elektroninių pinigų technologijos naudojamos šalyje nuo 2004 metų. Šių metų liepą Japonijos vyriausybė sudarė specialiąją tarybą, kuri reklamuotų QR mokėjimus ir paspartintų skaitmeninio mokėjimo įvedimą Japonijoje; didžiausi bankai ir bendrovės, įskaitant „Amazon. Com Inc.“, jau skuba diegti minėtas paslaugas.

„PayPay“ kampanija vykdoma iki kovo 31 dienos, nors Japonijos socialinės žiniasklaidos vartotojai jau spėlioja, kada išseks 10 mlrd. jenų fondas. Žiniasklaidoje gausu ir įvairių spekuliacinių pasvarstymų apie pelningą versliuką - pirkti daiktus su nuolaidomis ir vėliau perparduoti juos internetu už didesnes kainas.

„SoftBank“ atsisakė komentuoti paklaustas, kiek jau išleista reklamos „atakai“ ar kiek ilgai tokia kampanija truks.