Pirmadienį Honkonge „Alibaba“ ir smulkesnė konkurentė „JD.com“ atpigo maždaug 2 proc., investuotojams išanalizavus galimus JAV planų pradėti apmokestinti siuntinius, kurių vertė mažesnė nei 800 JAV dolerių, padarinius.

Tai beveik užveria spragą, kuria „PDD Holdings“ priklausanti įmonė „Temu“ ir į madą orientuota konkurentė „Shein“ daugelį metų naudojosi, kad kasmet į JAV išsiųstų šimtus milijonų siuntinių ir išsikovotų rinką „Amazon.com“ sąskaita. PDD akcijos penktadienį smuko 2,4 procento.

Toks žingsnis grasina pakeisti JAV mažmeninės prekybos arenos dalį ir prislopinti entuziazmą, lydėjusį sparčiai kylančias pigių sandorių platformas, tokias kaip „Temu“, „Shein“ ir „Alibaba“ „AliExpress“. Tai taip pat kirto kitų nuo JAV priklausomų mažmenininkų, pavyzdžiui, Australijos mados mažmeninės internetinės platformos „Cettire“, akcijoms.