Pirkėjai trečiąjį ketvirtį padėjo tokioms kompanijoms kaip „Macy’s Inc.“ išvengti blogiausio scenarijaus, paruošdami kreditines korteles, kad absorbuotų išaugusias maisto ir namų apyvokos daiktų kainas, ir tuo pačiu pasinaudodami didžiulėmis nuolaidomis televizoriams ir baldams, nuo kurių lūžta sandėliai. Ir nors mažmenininkų, įskaitant „Abercrombie & Fitch Co.“ ir „Best Buy Co.“, rezultatai viršijo prognozes, pardavimai vis tiek nebuvo pakankamai geri – tiesiog susitraukimas nebuvo toks didelis, kokio tikėtasi.
Taip nutiko iš esmės todėl, kad šiais metais mažmenininkai pradėjo siūlyti akcijas anksčiau nei kasmet, siekdami atsikratyti atsargų pertekliaus. Tačiau vadovai išreiškė atsargumą ir ne kartą minėjo ekonominį netikrumą. Be to, manoma, kad sukauptų atsargų išpardavimo išlaidos, kol vis dar neišspręstos infliacijos ir personalo problemos, darys spaudimą pelnui.