Vokietijos konglomeratui „ThyssenKrupp“ karas sujaukė planus atskirti plieno gamybos operacijas nuo pagrindinės veiklos. „Ocado“ kaltina karą dėl infliacijos nežinomybės didinimo. „Inditex“ sprendimas laikinai uždaryti visas 502 Rusijos parduotuves gresia smūgiu pelnui.
Dar prieš Rusijos invaziją tokios kompanijos kaip „Nestle SA“ ir „Unilever Plc“ perspėjo apie kylančių kaštų ir tiekimo grandinės sutrikimų, kuriuos sukėlė „Covid-19“, padarinius. Dabar karas šį poveikį sustiprina, priversdamas verslus – nuo avialinijų iki maisto prekių parduotuvių – apsispręsti, ar taikstytis su mažėjančiu pelnu, ar perkelti kylančius kaštus klientams.
„Kompanijos jau pradeda skųstis karu Ukrainoje, kad pateisintų savo kainų kėlimą, nes sąnaudų kaštai pradeda įsigraužti į maržas, – paaiškino Michaelas Hewsonas, „CMC Markets UK“ vyriausiasis rinkos analitikas. – Tai bus iššūkis kompanijoms, nes energijos, žemės ūkio ir kitų žaliavų kaštai vis didėja.“