„Geely“, kuriai priklauso „Volvo Cars“ ir „Daimler AG“ akcijų dalis, po vieno investicijų raundo pritraukė 50 mln. eurų (55 mln. JAV dolerių), – šios lėšos padėtų pradėti „VoloCity“ oro taksi komercinę veiklą per artimiausius trejus metus, pirmadienį pranešė bendrovės. „Geely“ ir Bruchzalyje (Vokietija) įsikūrusi „Volocopter“ susitarė suburti bendrą akcinę įmonę, kuri planuotų skraidančių automobilių tiekimą Kinijai.
„Volocopter“ taip pat dalyvauja derybose, kuriomis tikisi iki metų pabaigos pritraukti daugiau lėšų“, praneša įmonė. „Daimler“ turi jos akcijų nuo 2017 metų.
„Geely“ ryžosi šioms investicijoms lėšas tuo metu, kai Kinija mėgina atpratinti vairuotojus nuo vidaus degimo variklių , pirmenybę teikdama naujos energijos varomiems automobiliams, – taip siekiama rasti būdų, kaip sušvelninti oro taršą ir sumažinti priklausomybę nuo užsienio naftos atsargų.
Li Zhufu plečia savo automobilių imperiją, žengdamas į įvairaus profilio sritis, nuo žemos orbitos palydovų iki mikrolustų. Jo grupė 2017 metais paskelbė pirksianti JAV įsikūrusią įmonę „Terrafugia Inc.“, kuri mėgina pristatyti skraidantį automobilį rinkai 2019 metais. Be to, „Geely“ pernai lapkritį pasirašė sutartį su valstybine “ China Aerospace Science and Industry Corp.“ dėl „viršgarsinių traukinių“, naudojant vietos technologijas.
„Geely“ pereina iš automobilių gamintojos statuso prie mobiliųjų technologijų grupės modelio“, – sakė Li Zhufu.
Skraidančių automobilių įvairūs variantai kuriami ir Jungtinėse Valstijose ir Japonijoje. „Uber Technologies Inc.“, „Boeing Co.“, „Airbus SE“ ir „Toyota Motor Corp.“ remiamas startuolis yra tik vienos iš bendrovių, kurios mėgina pristatyti rinkai skraidančius automobilius.
Japonijos vyriausybė siekia, kad šalis taptų technologijų lyderė, – ji ruošia nacionalinių technologijos plėtros priemonių planą, tyrinėja būdus, kaip nustatyti ir patobulinti reglamentus. Šių metų rugpjūtį skraidantis automobilis, kurį sukūrė korporacija „NEC Corp.“, maždaug minutę išsilaikė pakilęs nuo žemės.