Kaip paaiškėjo, daugybė žmonių. Kiekvienam keleiviui, kuris ir šiaip nemėgsta skraidyti, jau nekalbant apie atsivilkimą į oro uostą, kad galėtum papietauti stovinčiame lėktuve, kur gausi mikrobangėje pašildyto oro linijų maisto, tarsi atsvara yra kitas keleivis, kuris dievina aviaciją ir yra pasirengęs už tokią patirtį pakloti (didelius) pinigus.

„Singapore Airlines“ šį mėnesį Čiangio oro uoste atidaro du savo „Airbus SE A380“ lėktuvus kaip laikinus restoranus, kurie veiks du savaitgalius, siūlydami patiekalus iš lėktuvo meniu, du nemokamus alkoholinius gėrimus ir neribotą kitų gėrimų pasirinkimą. Liukso klasės vakarienė kainuos 642 Singapūro dolerius (472 USD), verslo klasės – 321, premium ekonominės klasės – 96,30, o ekonominės – 53,50 Singapūro dolerius.

Jei imtume liukso klasę, už tokius pinigus galėtume laisvai nusipirkti aštuonių patiekalų degustaciją viename geriausių pasaulio restoranų „Odette“ arba vakarienę dviems (plius vynas) restorane „Cut“, garsaus šefo Wolfgango Pucko kepsnių namuose.

Mayuras Patelis, kelionių duomenų teikėjo „OAG Aviation Worldwide“ regioninis pardavimų direktorius, pageidavo saldžios liukso vakarienės. Jis sakė, kad nori dar kartą paragauti maisto, kuris buvo patiektas, kai jis sykį skrido iš Sidnėjaus į Singapūrą. M. Patelis, 21 metus buvęs „Singapore Airlines“ prabangaus „Solitaire PPS Club“ nariu, taip pat norėjo paremti oro linijų bendrovę, nes jaučiasi prisirišęs prie šio prekių ženklo.

Štai keletas jo įžvalgų apie tai, kuo žmones priviliojo šis pasiūlymas.

Kas motyvuoja žmones išleisti šiai pramogai šimtus dolerių, nors jie galėtų pavakarieniauti 5 žvaigždučių restorane arba viešbutyje?

Vakarienė „SE A380“ daugeliui buvo staigmena. Kodėl kas nors norėtų pakloti 50 Singapūro dolerių už ekonominę ir 600 – už liukso klasės vakarienę? Tačiau į situaciją galima pažvelgti iš įvairių kampų.

Ekonominės klasės kaina nebuvo tokia jau aukšta, turint omenyje, kad galbūt pirmą kartą apsilankysite „A380“ ir gausite valgio, gėrimų ir skrydžio pramogų.

Kai kas sakytų, kad visa tai galima patirti ir namuose su „Netflix“ ir maistu išsinešti, tačiau vertėtų nepamiršti nacionalinio pasididžiavimo ir patriotizmo, galint paremti valstybines oro linijas, kai visos antraštės skelbia apie jų finansines problemas.

Kai kuriems žmonėms tai tarsi apsilankymas kine su papildoma erdve kojoms (tiems, kurie pasirinks premium ekonominę klasę) ir pridėtine verte.

Be to, netrūksta ir naujovių aistruolių, skubančių pasinaudoti proga išbandyti verslo ar liukso klasę, nes galbūt negalės sau leisti patirti šitokio malonumo ore.

Kai kurie iš jų yra socialinės žiniasklaidos influenceriai, nekantraujantys pasidalinti prašmatnios vakarienės akimirkomis Instagrame.

Ką iš to gauna „Singapore Airlines“?

Neskaitant naujų pajamų srautų, tai bus viešinimo renginys, skirtas pristatyti keliautojams pavyzdinį produktą – „A380“.

„A380“ ekonominė klasė ir kitos kabinos pastaraisiais metais buvo pertvarkytos, todėl yra palyginti naujos.

Tai leidžia žmonėms, kurie galbūt niekada nėra skridę tolimaisiais reisais, išbandyti naujųjų kabinų patirtį.

Oro linijos savo paslaugomis ir produktų pasiūlymais gali pritraukti potencialius keliautojus, kai tik vėl atnaujins skrydžius.

Bendrovė nesitiki uždirbti didelių pinigų, nes reikia atsižvelgti į maisto ir gėrimų išlaidas.

Oro linijos ekonominės klasės maitinimui paprastai skiria apie 20 dolerių, be to, yra susijusių išlaidų, todėl kaina nėra išpūsta. Tai, ko jie siekia, yra viešumas.

Kuri klasė buvo pati populiariausia?

Verslo klasė ir liuksas buvo populiarūs tarp tų, kurie galėjo sau tai leisti, tačiau premium ekonominė klasė taip pat sulaukė didelio dėmesio, atsižvelgiant į kainą.

M. Patelis galiausiai taip ir nepavakarieniavo – dėl didelio rezervacijų kiekio ir to, kad dėl ankstesnių įsipareigojimų negalėjo priimti kitos pasiūlytos datos.