Tikimasi, kad „Uber“ pasiūlymas bus didžiausias Jungtinių Valstijų IPO šiais metais ir vienas iš 10 visų laikų didžiausių IPO, o asmuo, susipažinęs su situacija, teigė, kad bendrovė tikisi pritraukti apie 10 mlrd. dolerių investicijų. Palyginimui, praėjusio mėnesio pabaigoje paskelbęs IPO „Lyft“ surinko 2,3 mlrd. dolerių. Pasak „Wall Street Journal“, „Uber“ siekia įgyti maždaug 100 mlrd. dolerių viešąjį vertinimą. „Lyft“ rinkos kapitalizacija šiuo metu – 17,2 mlrd. dolerių.
„Lyft“ IPO kovo mėnesį buvo sutiktas itin entuziastingai, daugiausia dėl to, kad tai buvo vienintelė viešai parduodanti akcijas pavėžėjimo bendrovė. Tačiau nuo kovo pabaigos akcijos nukrito daugiau kaip 16 proc., o dabar, kai IPO ketina surengti ir „Uber“, „Lyft“ akcijų paklausa gali smarkiai nukentėti.
„Turint omenyje rinkos situaciją ir investuotojų susidomėjimą pavėžėjimo paslaugomis, „Lyft“ greičiausiai išeis į naudą tai, kad ji kol kas vienintelė pavėžėjimo bendrovė rinkoje, siūlanti IPO, – „Lyft“ debiutą įvertino „Susquehanna“ analitikas Shyamas Patilas. – Tačiau, kai savo akcijas viešai pardavinės ir „Uber“ (tikimasi, jau balandžio viduryje), investuotojai greičiausiai norės investuoti į jį, o ne į smulkesnį konkurentą.“
„Uber“ IPO yra naujausia problema „Lyft“, kuri jau išgyveno nepavydėtinas pirmąsias dienas kaip viešoji bendrovė, kęsdama skepticizmą dėl rinkos dalies augimo, pajamų didėjimo ir optimistinio įvertinimo. Pasak finansų analitikos kompanijos „S3 Partners“, po trumpalaikio susidomėjimo šiuo metu rinkoje laisvai cirkuliuoja 43 proc. įmonės akcijų, o „IHS Markit“ praėjusią savaitę pareiškė, kad tai buvo brangiausiai kainavęs pasyvus pirkimas JAV akcijų rinkoje.
„Uber“ S-1 šešėlis ir artėjantis IPO neabejotinai turi įtakos „Lyft“ akcijoms, nes investuotojai nekantriai laukia šio įvykio, – interviu teigė „Wedbush“ analitikas Danielis Ivesas. – „Lyft“ laikomas mažuoju „Uber“ broliuku, o Volstritas nerimauja, kad S-1 pateiks analizę, dėl kurios „Lyft“ atsidurs neigiamoje šviesoje.“