„Tai siaubingas ir tragiškas įvykis“, – „Bank of America“ konferencijoje sakė „Booking Holdings Inc.“ generalinis direktorius Glennas Fogelis.
Tačiau, pridūrė G. Fogelis, nepaisant to, kad amerikiečiai karo atžvilgiu greičiausiai jaučiasi „pikti ir nuliūdę“, jis netiki, kad jie pakeis savo kelionių planus. Net jei dėl pakilusių reaktyvinių degalų kainų pabrangtų lėktuvų bilietai, G. Fogelis mano, jog „visos tos kelionės, kurios nebuvo įgyvendintos per pastaruosius dvejus metus, sukūrė neįtikėtiną paklausą, ir ši latentinė paklausa nekantrauja išsiveržti“.
„Booking“, apie 90 proc. pajamų uždirbantis iš tarptautinių rinkų, paskelbtoje vertybinių popierių ataskaitoje nurodė, jog užsakytų naktų skaičius viešbučiuose savaitę, pasibaigusią kovo 6 d., lyginant su tuo pačiu laikotarpį 2019 m., buvo maždaug 10 proc. mažesnis. Didžiąja dalimi tai lėmė Rusija ir Rytų Europa, tačiau Vakarų Europa „išlieka šiek tiek pakilusi virš 2019 m. lygmens“, pranešė kompanija.